kitekatt Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 dette synes jeg er vanskelig...hvordan får dere plass? jeg prøver å brette de litt rundt leggen, men enda klumper de nedi støvelen og får DE knæra..... jeg har ikke såkalt drainpipes, det kan jeg ikke bruke pga fasong, men der jo andre jenter har vanlige bukser nedi. Hvordan gjør dere dette? Og tips til bukser (helst ikek olabukser da jeg ikek bør bruke det på jobb) som er smale nok uten at de er SMALE nederst som funker til slikt bruk?
skanky Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Har du stramme støvletter, må du nesten kjøre drainpipes. Et tips er å bruke capri eller klippe buksene dine nede på leggen, slik at det ikke er så mye som skal stappes nedi støvletten (jeg sier ikke du skal skamfere alle buksene dine, men du har sikkert et par som har blitt for korte eller noe). Men jeg syns ikke det ser så bra ut med andre bukser enn drainpipes uansett, siden disse er de eneste som er helt stramme rundt og under kneet. Til og med "vanlige" smale bukser begynner å skråne litt ut fra kneet og ned og vil bli klumpete over støvlettkanten. Ser mange som løper rundt med det, og det ser ikke helt bra ut etter min mening.
Millis Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Du kan jo kjøpe et par drainpipes til støvlettbruk? Billige på HM, også har de noen UTROLIG fine noen på voice of europe til bare 298,- ! De har jeg to par av
Amadea Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hvis du alikevel skal kjópe deg noe nytt ville jeg heller gått for et par korte capribukser (dette har kanskje eget navn?), eventuelt et par fine bermudas. Med fine strömper til (kan godt vaere tjukke nå da) blir det kjempestilig synes jeg!
Gjest Vampyra Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Ja cityshorts er jo populært og et godt alternativ! Men skal du ha bukser i støvletter er nok drainpipes det beste alternativet. Hvis du skal bruke det på jobben har du jo støvlettene på hele tiden likevel?
Karamba Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Bruker kun drainpipes nedi støvlettene. Synes ikke det er noe fint med for vide bukser oppi støvlettene...
Fruktig Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Jeg bruker også kun drainpipes. Vide bukser oppi er absolutt ikke fint! De MÅ hvertfall være stramme rundt kneet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå