Chil Skrevet 26. februar 2003 #1 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Jeg kjøpte meg Final Fantasy X på playstation 2. Den var jo kjempe kjedelig! Jeg forstår ikke hvorfor den har blitt så populær! Har jeg misforstått? Hele greia er jo bare masse "film" og 5 % spilling. Jeg ga opp!! Slo av maskinen etter første fight (der hvor Sin spytter ut "barna sine") Noen som har andre erfaringer? Er det bare "film" i begynnelsen eller er'n sånn hele tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JJB Skrevet 14. mars 2003 #2 Del Skrevet 14. mars 2003 ...det blir bedre etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 16. mars 2003 #3 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg kan ikke svare på om final fantasy x blir bedre, men jeg har final fantsy XIII på pc. Det var veldig kjedelig i begynnelsen, men ble bedre etterhvert! Er enig i at det er litt mye film, men det er viktig informasjon for å komme seg videre. Det er et litt tenkespill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mars 2003 #4 Del Skrevet 16. mars 2003 Åhguuud jeg var SÅ lei av finalfantasy x etter 10 timer "tittepå og trykke ok en gang pr 10. min"-spilling JA! Det er en del film der, men det blir bedre etterhvert som de sier! Tålarmod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå