Metis Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Har brukt MD Formulations Facial Lotion (har et nytt navn nå, men husker ikke det i farten...) i et par-tre uker nå, og synes huden min er blitt mye finere! Jeg synes den virker jevnere, har fin glød og så har jeg vært lite plaget med kviser i denne perioden. Det siste er jo vanskelig å si om det skyldes facial lotion eller ei, men uansett ser huden som sagt mye bedre ut! Jippi! Absolutt nytt favorittprodukt. Noen andre her inne som har lignende hyllest til dette produktet?
kitekatt Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Jepp Samme erfaringer som deg. Var ikke plaget med kviser, men med talg og sorte prikker på nese og hake. Blitt ganske redusert må jeg si. Er snart tom, kjøpte liten flaske (starterkit) så skal kjøpe ny nå... Eneste er om jeg lurer på hvor lenge man bør ha pause før man skal i sola og sole seg? Samme med vasken med glycol. Noen som vet? Lurer og på om jeg skal ha facial cream neste gang da jeg føler jeg sløler med lotion.
kitekatt Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hvor bestiller dere MD? ← www.beautybridge.com eller ebay
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har hørt at man skal kutte produkter med fruktsyre 14 dager før man skal i sola, så huden får tid til å bygge seg opp igjen.
Gjest care Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har hørt at man skal kutte produkter med fruktsyre 14 dager før man skal i sola, så huden får tid til å bygge seg opp igjen. ← Stemmer det. Har brukt MD Formulation i mange år, har en pause nå. Man skal vel helst ikke bruke det på sommeren. Enig i at Facial Lotion er glimrende.
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Burde man kutte MD-produktene om sommeren fullstendig (lotion og rens)? Har tidligere brukt MD sin solkrem over, men det blir lett for å slurve siden jeg ikke liker den. Blir så varm i ansiktet når jeg tar den på, sånn at jeg føler jeg svetter den bort med en gang. Men hvis man er veldig flink med solkrem, går det da bra å fortsette å bruke MD?
~Mrs.Valentine~ Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Jeg elsker også Facial Lotion(og irriterer meg over det nye lange navnet ). Huden min er blitt hakket mer renere og når jeg bruker dette produktet har jeg så godt som ingen urenheter. I tillegg blir den myk og mer glød. Jeg tar pauser litt av og til, særlig om sommeren.
Lotta82 Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Kanskje jeg også burde prøve den ansiktslotionen...? Jeg har nettopp kjøpt Vit A Plus Hand and body creme. Tok liksågodt å smørte den i ansiktet også siden det var en krem for hele kroppen...men det var kanksje ikke så lurt, tenker jeg nå... Noen som har noen tanker rundt det? Lurer også på om den Face lotion'en gjør huden blank, eller om den er matt?
Metis Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2007 Artig å høre om andres erfaringer! Jeg er også litt usikker på om man må slutte å bruke denne på sommeren hvis man bruker solfaktoren over (solfaktor 30)? Jeg hadde egentlig tenkt å fortsette å bruke denne med solkrem, men hvis jeg f.eks. skal til syden dropper jeg den i noen uker. Er ikke det ok da? Jeg tenker også som deg Kitekat ang. kremen. Synes også det er vanskelig å porsjonere ut riktig mengde facial lotion, blir ofte altfor mye.... Så da er det nok lettere med kremvarianten. Tror jeg kjøper den neste gang. MD produktene kan man blant annet kjøpe på skinstore.com og beautybridge.com.
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #11 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Kremen har en annen konsistens, og jeg vil tippe den blir "too much" for blandingshud, for den er tykk og trekker ikke inn på samme måte som lotionen, men legger igjen en hinne på huden. Så til hud som er normal/blandet/fet, vil jeg helt klart anbefale lotion, og ikke krem. Jeg vil også anbefale at man ikke bruker disse produktene om sommeren, selv ikke med solfaktor 30 over. Ikke en gang den aller beste solfaktor blokkerer alle strålene fra sola, og dermed kan man risikere å bli brent og få pigmentflekker. Endret 17. mars 2007 av Deception
Lotta82 Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Bare et lite spørsmål til...Er det farlig å ta solarium mens man bruker disse kremene? Tenkte jeg skulle friske opp den vinterbleke huden min litt i dag, men da er kanskje ikke det en god idè likevel? Hvor lenge må jeg evt vente for å ta solarium? Holder det å gå to dager uten?
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Solarium er nok enda verre enn vanlig sol sammen med fruktsyrer, siden dosen stråling er mer konsentrert. Du bør holde opp i to uker (som jeg skrev før i tråden) før du utsetter deg for sol for å unngå forbrenninger. To dager er altså ikke nok. Kan du ikke bruke en selvbruner i stedet?
Intego Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er også veldig fornøyd med FL. Men når jeg tar pauser fra MD og går over til andre merker blir huden min fort stygg igjen. Hvilke produkter bruker dere når dere tar MD pauser?
Gjest Lanyah Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er ògså super fornøyd med denne lotionen! Bruker rens og fukt derfra òg! Kommer alltid til å bruke disse produktene så sant jeg ikke er i syden!
~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er ògså super fornøyd med denne lotionen! Bruker rens og fukt derfra òg! Kommer alltid til å bruke disse produktene så sant jeg ikke er i syden! ← Hvilken krem bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå