Lotta82 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Har lenge gått og lurt på om jeg lukter normalt. Er redd for at jeg bare har blitt vant til å lukte slik jeg gjør, og kanskje ikke tenke over om det er noe galt med meg... Derfor hadde det vært interessant å høre hvordan andre oppfatter lukten sin... Finnes det mange variasjoner selv om man er frisk? Mange individuelle lukter? Noe som kan betegne hva som er normal lukt...?
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 hmmm Det er litt forskjellig men jeg tror jeg lukter litt søtlig?
Lotta82 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Interessant... Har alltid hørt det er mest vanlig med en lett syrlig lukt siden ph'n der nede er ganske sur... Men jeg ville heller lukta søtt enn surt! Hehe...
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har hørt om flere som sier det lukter litt søtlig Jeg merker det spesielt hvis jeg er flink og drikker mye vann og spiser veldig sunt.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Et gammelt "ordtak" fra den tiden jeg var yngre sa: "Reker er som jentens lille. Smaker bra, men lukter ille". (Oversatt fra svensk) Ut av dette kan en vel trekke den konklusjonen at "flickans lilla" lukter reker...?
Tari Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Det varierer litt ettersom jeg sliter litt med sopp og ubalanse til tider. Da lukter det ikke spes godt..litt fiskeaktig. Men, når alt er bra lukter det litt søtlig.
Latsekken Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Hmm.. Har hørt flere ganger at bananer gir god lukt og smak. Hvordan jeg selv lukter aner jeg ikke, kjenner ingenting selv. Tør ikke å spørre typen. Tenk om svaret blir gravhai?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Lukter dere annerledes hvis dere spiser noe sterk mat da? Det gjør nemlig jeg, f.eks hvis jeg spiser mat med chilipepper
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Etter at jeg har tatt noen Vivag-kapsler for å gjenopprette miljøet i skjeden, har jeg begynt å lukte litt "mekanisk"...Hva er dette fornoe? Skal det være slik?
Fantasia Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Etter at jeg har tatt noen Vivag-kapsler for å gjenopprette miljøet i skjeden, har jeg begynt å lukte litt "mekanisk"...Hva er dette fornoe? Skal det være slik? ← Mekanisk?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #14 Skrevet 18. mars 2007 Hehe..nei, jeg mente mer metall-lukt...veldig vanskelig å forklare;) Kanksje sånn det lukter av tabletter eller noe sånt...Det blandet med litt syrlig lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå