Gå til innhold

Klør rundt nesen ved Elektrisk tannbørste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, :o helt sant. Jeg har fått el- tannbørste av min kjære. Men jeg bruker den ikke så mye, selv om tannlegen min råder til deg. Grunnen, jeg begynner å klø rundt neseområdet :lol: helt sant.

:ler: Er det andre som har det slikt? Jeg lurer på hva dette fenomenet kommer av? Synes også at durrelyden blir slitsom i holdet på meg?

Anyone? :blunke:

Skrevet

Det vibrerer jo i hodet ditt da, når noe som snurrer såfort holdes inntil en del av hodet - munnen - i dette tilfelle.

Jeg bruker bare elektrisk tannbørste av og til men merker ikke det du sier.

Skrevet

Jeg hadde det slik i starten. :o Det vibrerte slik at det kilte. Jeg fortsatte imidlertid med tannbørsten. Så etter en stund (husker ikke hvor lenge) kilte det ikke lenger. Munnen og ansiktet er sikkert blitt vant til "Behandlingen" og sender ikke lenger signaler om at det "kiler" ikke vet jeg.

Jeg vil anbefale deg og prøve 3-4 uker å se om det ikke går over.

Lykke til! :lol:

Skrevet

Hehe, så morsomt! Samboeren min har det på akkurat samme måten! Han står og lager grimaser hver gang han pusser tennene... :ler:

Det er ikke lenge siden vi kjøpte sånn tannbørste, så vi håper det går bedre etterhvert. Jeg har ikke merket noen kiling...

Hold ut, det sies jo at det er mye bedre å pusse tennene med elektrisk tannbørste.

Skrevet
:lol: Jeg prøver, men det er ikke lett :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...