Hedda-78 Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Dere som skal ha/hadde diktlesing i vielsen, hvilket dikt har/hadde dere valgt?
Søtnos Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Vet ikke helt om jeg skal ha noe dikt i vielsen enda. men dette diktet er jo fint: Evig Din . Med Deg er jeg alltid trygg , Med Deg er livet deilig å leve. Innlegg endret, jmf Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 18. mars 2007 av vimse
Gjest Revenka Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 (endret) En av mine favoritter er "Åtte roser" av Andre bjerke. ÅTTE ROSER Åtte roser vil jeg gi deg: En fordi du er så pen. En for alle drømmer i deg. (Lar du meg få plass i en?) Hva med å gi 8 roser mens man sier den? Innlegg endret, jmf Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 18. mars 2007 av vimse
Gjest Revenka Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Oisann, tenkte ikke på at det var vielse... kanskje ikke passende i kirken.
*Bringebær* Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Jeg synes Lyset av Haldis Moren Vesaas er nydelig og passende i en vielse. Her er en link: http://home.online.no/~arisol/dikt9.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå