LittlePrincess Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg og min kjære snakker litt om å begynne å prøve til over sommeren. Da begynner jeg i mitt siste år som student, han er i full jobb. Kan gjerne tenke meg et barn før jeg skal begynne å jobbe, først og fremst fordi jeg føler meg veldig klar for barn nå, men også fordi jeg i ny jobb ikke ville hatt samvittighet til å gå ut i fødselspermisjon iløpet av de første årene (er kanskje litt rar på det området). Er ikke mer enn 23, men har alltid ønsket meg barn tidlig. I tillegg har min kjære en sønn på 2,5 år som nå skal begynne å bo hos oss. Når en lillesøster/lillebror kommer vil han da vere minst 3,5, og tror det kan bli kjekt for han å få en lillesøster/lillebror etterhvert da. Så til sommeren slutter jeg uansett på p-pillen, og da lar vi det nok stå til. Blir nok ikke aktiv prøving med det første, men med sex 5-7 ganger i uken er jo sjansene relativt store uansett Er kanskje ikke så rart man blir verpesjuke når det stadig dukker opp nye nieser og nevøer på begge sider for tiden... Veldig vanskelig å holde for seg selv, men siden vi vil at en eventuell graviditet skal komme som en stor overraskelse for både familie og venner, fant jeg ut at jeg fikk dele det med dere på KG i steden for. Lykke til til alle andre prøvere! Både de som er i gang med prøvingen, og de som planlegger å begynne den snart!!! Endret 16. mars 2007 av LittlePrincess
Smashing Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Lykke til med prøvingen! Jeg er i mitt første år i jobb, føler det er litt dumt. Men, jeg tror nok at det skal gå mye bedre enn det jeg innbiller meg
Trampe Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Lykke til! Jeg har bare et par dager igjen på pillen, så jeg vet hvordan følelsen er Vi kommer ikke til å prøve før til sommeren vi heller, men jeg gleder meg til å få hormonene ut av systemet for å bli kjent med kroppen min på nytt
LittlePrincess Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Selv takk til dere begge!! Jeg også gleder meg veldig til å få hormonene fra p-pillene ut av kroppen, men kommer som sagt ikke til å slutte på de før til sommeren. Men da skal det bli veldig godt å endelig få tilbake "min egen" kropp! Det er en spennende tid vi har i møte!
Gjest HeidiO Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Skal slutte på pillen jeg og, på bryllupsnatten vår Dette blir i slutten av august,og jeg gleder meg masse! Tror jeg er ganske så klar for barn nå, eller vi er vel begge ganske klar. Han har vært det i ett par år nå, men nå begynner jeg å se enden på utdannelsen min, og vi er økonomisk stabile, så nå begynner ting å falle på plass... Og så er det jo det at vi skal gifte oss og da. Selv om jeg bare er 23, så er jeg tradisjonell med dette at jeg ville være gift før vi får barn. Noen som vet hvor lang tid det tar før pillen er ute av kroppen? Gleder meg til å slutte på dem. Nå er ikke sexlysten helt på topp, merker stor forskjell når jeg går på dem og ikke. Før kunne jeg ha sex ett par ganger til dagen, nå er det ett par ganger i uken..
Trampe Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Virkningen av pillen er jo ute relativt kjapt, man er ikke beskyttet etter 24 timer er passert, men hvor lang tid det tar før man får eggløsningen i gang og slikt varierer jo veldig fra person til person. Noen blir gravide med en gang, noen sliter i lange tider.
Mirabella76 Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer med ny dagbok. Blir nok spennande å koma i gang med prøvinga! Eg håpar også på å snart få starta med babylaging - og gledar meg veldig til det. Ha ein fin dag.
emilippa Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Enda en som snart skal prøve Vi gifter oss nå i april, og slutter på pilla på bryllupsreisen. Blir en spennende tid fremover tipper jeg. Vi har ikke dårlig tid da.. Jeg er 27 år forresten. Lykke til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå