Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen barn er jo veldig lik noen i familien,mens andre ikke ligner på noen spesielle..

hvem ligner barna dine på?

har andre samme oppfatning?

er jo mange som ser likheter andre ikke ser osv..

min datter ser ut som meg da jeg var liten

min sønn ligner veldig på pappan sin(men har mine øyne)

andre synes også dattera mi er veldig lik meg. og de som kjenner pappan mener sønnen vår ligner på han

Videoannonse
Annonse
Gjest silkesvarten
Skrevet

det er forskjellige meninger av forskjellige personer...

men det jeg hører mest er at jenta vår er lik på søskenbarnet sitt og gutten vår er lik på meg og min mann,.,...

det kommer jo helt ann på øyet som ser oxo..

Gjest Mayamor
Skrevet

Eldstemann ligner sin far.

Minstemann ligner sin far.

De har ikke samme far, men "alle" ser hvor like brødrene er

og hvor mye de ligner på pappan sin.

50% rett gitt... :Hehe:

Samboers jente ligner på pappan sin, med litt trekk av mamman sin.

Men "alle" ser jo hvor hun ligner meg... ;)

Så min konklusjon er:

Mors familie mener det er morssiden barnet ligner på.

Det samme på farssiden: barnet ligner far.

Hvem kjenner mor, hvem kjenner far.

Ligner og ligner fru Blomm.

Kommer vel på hva øyet leter etter. :sjenert:

Skrevet

Alle sier at jenta ligner på meg.

Gutten ligner veldig på min bror.

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Eldstemann ligner sin far utenpå og meg inni.

Mellomste ligner både sin far og mor - fin blanding.

Minstemann ligner sin biologiske mor, men av de som ikke vet at han er vårt fosterbarn får vi stadig høre hvor lik han er søsteren sin (vår datter)... ;) Så det kommer nok an på øyet som ser, ja!

Endret av Bodillen
Gjest Lovely
Skrevet

Eldstejenta er en fin blanding av meg og sin far, vi får høre sånn 50/50 hvem hun ligner også :)

Lillejenta er det mer usikkerhet rundt fra omverden, men tidligere var det mest pappalik, men etterhvert har det blitt litt mamma lik - men mest søsterlik - personlig ser jeg litt pappa og søster - men mest av alt får jeg ofte tanker om "hvem ligner du egentlig". Det er litt skummelt å på en måte ikke kjenne igjen trekkene, kjenne følelsen av noe ukjent når det gjelder sitt eget barn :sjenert:

Stesønn har vært som snytt ut av nesen på min mann i alle år (har både vi og folk ment)- helt til puberteten - plutselig har han mange trekk av sin mor, og er en fin blanding av dem begge :)

Gjest *Magica*
Skrevet

De er en god blanding.

Noen mener de ligner på pappan, noen sier de ligner på meg. Men så er vi også ganske like. :)

Gjest *Tara*
Skrevet

Min eldste sønn er prikklik meg og min familie ... mens yngstesønnen er prikklik faren sin ... Begge har vært sånn helt fra fødselen av ...

Skrevet (endret)

Prikk lik Postbudet på Grorud i 1995.

Endret av Rakel
Skrevet

Ellers sier de at eldstejenta er prikk lik meg,

mens hun minste er prikk lik faren.

Skrevet

Ja dette er litt rart fordi jeg synes sønnen ligner mest på meg og min familie, spesielt på min fars side. Men jeg har sett bilder av mannen min når han var på alder med sønnen vår, og han er som snytt ut av nesa hans :ler:

Det rare er at familien til mannen min sier at han har bare meg i seg. De kan ikke se noe av mannen min i han.

Min familie sier det stikk motsatte!! :overrasket:

Her er det veldig øyet som ser tror jeg :)

Men den han ligner aller mest på er; SEG SELV! :hjerte:

Skrevet

Ligner mest på meg utseendemessig, men ser også noen trekk fra far. På innsiden lik meg, men er nok mest fordi jeg har praktisk talt vært alene med h*n.

Skrevet

Min familie syntes min eldste ligner meg da jeg var liten, men de fleste i min manns familie syntes hun ligner på deres slektninger..

Den yngste er det ingen som har sagt noe om.. Hun var prikk lik min mann da hun var nyfødt. Hun har forandret seg og har igrunnen ingen som hun er "helt lik". Ligner mer og mer på sin søster - men ikke så mye at andre sier "hun ligner ** på vår side".

Jeg tror det kommer an på øye som ser. Min familie sammenligner med folk på vår side og min manns familie sammenligner med folk på hans side. Slik er det bare..

Skrevet

Mine eldste barn ligner kun på pappa. Fremmede som aldri har møtt pappa har sagt til meg "de må være lik pappaen". Hadde jenta mi med på stranda om sommeren; "Hvem sin jente er det du har med deg?" Syns det er kjempekjedelig.( :-) På en rar positiv/negativ måte. )

-Nå har vi en lite tulle på 1,5år og hun ligner mer på meg! :) Er så glad at en av de ligner litt på meg.

Gjest Marillia
Skrevet

Begge barna våre er en blanding av oss begge. Minstemann er kanskje mest lik meg.

Skrevet

Jenta vår er veldig lik pappa, mens gutten er lik meg. De er helt nydelige begge to forresten. :hjerter_rundt:

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Her synes familien at minste jenta vår ligner både på meg og mannen. Jeg synes hun ligner/har trekk fra min bror og hans sønn....

Sambo sier hun har mine øyne.

Mamma synes hun er som snytt ut av nesa på far sin.

og hans foreldre synes hun ligner meg....

så det er så mye forskjellig, øyet som ser!!

eldstejenta er som snytt ut av nesa på pappaen... men han er jo ikke den biologiske faren da... men utrolig som de ligner. Hun har ingen trekk fra hennes mor....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Eldste mest lik meg

mellomste som snytt ut av nesen på faren, og de som ikke klarer å se det er blind :ler:

Minsten ligner på meg og faren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...