Smascha Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Ok, ganske teit overskrift! I dag er første gang jeg har tørt meg utafor døra i min nye 70-tallsbukse med høyt liv og vil anbefale alle å prøve en sånn! Føler meg så slank og har DEN snasen silhouhetten! Skjuler mine plagsomme lovehandles og småvalker! Har allerede fått 2 komplimenter og smiler fra øre til øre!
Gjest Keycha Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Er det ikke veldig ubehagelig å gå med en bukse med så høyt liv? Bare lurer..
Mediocre Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Er det ikke veldig ubehagelig å gå med en bukse med så høyt liv? Bare lurer.. ← Det er vel en vanesak som så mye annet antar jeg.. ?
Smascha Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 Nja, det var det jeg trodde først, men det er faktisk ikke det! I det hele tatt! Pluss at hvis den var j*vlig så hadde jeg gått med den allikevel, siden jeg føler meg superfin! Og det gjør jeg ikke til vanlig, dessverre!
Gjest Keycha Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hehe ja, men det høres så ubehagelig ut bare... Men så er det ikke akkurat så behagelig med bukse langt nede på rumpa heller egentlig Av og til er det litt vanskelig å finne en mellomting..
Gjest Keycha Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Bra du føler deg fin, det er du sikkert også
Murron Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Har du et bilde av den buksa? klarer ikke helt å se den for meg, gøy at du føler deg fin. En herlig følelse det der..
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Jeg liker bedre 70talls slengbukser med LAVT liv på meg, men dine er sikkert snaisne og :D
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Det er like mye vane som å gå fra truser til g-streng. Men jeg liker buksen som går til nesten toppen av hofte beinen og som ikke r stramme. Da forsvinner det ekstra fettet og jeg blir úberdeilig
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Men håndtak er SEXI :/( ← Hadde alle som hadde håndtak syntes det
Gjest Yoghurt Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Det er like mye vane som å gå fra truser til g-streng. Men jeg liker buksen som går til nesten toppen av hofte beinen og som ikke r stramme. Da forsvinner det ekstra fettet og jeg blir úberdeilig ← Oh, slike liker jeg og! Men jeg har ikke funnet noen i det siste Kanskje jeg bare er dårlig til å lete, hehe
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Oh, slike liker jeg og! Men jeg har ikke funnet noen i det siste Kanskje jeg bare er dårlig til å lete, hehe ← Ikke så veldig jeg heller. Men jeg har et par fra lois som jeg kjøpte for et år siden. De elsker jeg. Nå så har jeg funnet noen fra bik bok merket, men de er ikke helt sånn som jeg vil ha dem, med du kan jo prøve
Gjest Yoghurt Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er særdels lite glad i Bik Bok da... Men takk for tips, det var hyggelig
Gjest Tangerine Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 Hehe ja, men det høres så ubehagelig ut bare... Men så er det ikke akkurat så behagelig med bukse langt nede på rumpa heller egentlig Av og til er det litt vanskelig å finne en mellomting.. ← Hva med denne da? http://frankincense.blogg.se/1174050914_ha...ns.html#comment
Karamba Skrevet 18. mars 2007 #17 Skrevet 18. mars 2007 Nå har jeg også kjøpt bukse med høyt liv! Har lenge vært på jakt etter en, og i går fant jeg en kjempefin jeans med smale ben og høyt liv på Vero Moda. Sitter kjempefint på!
Sukkersøta Skrevet 18. mars 2007 #18 Skrevet 18. mars 2007 Ok, ganske teit overskrift! I dag er første gang jeg har tørt meg utafor døra i min nye 70-tallsbukse med høyt liv og vil anbefale alle å prøve en sånn! Føler meg så slank og har DEN snasen silhouhetten! Skjuler mine plagsomme lovehandles og småvalker! Har allerede fått 2 komplimenter og smiler fra øre til øre! ← BRA du føler deg fin, det er det viktigste uansett bukse el ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå