Gå til innhold

hva gjør dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør dere når dere har mensen?

Jeg bor sammen med typen min, og vi har sex omtrent hele tiden.

Men nå når jeg har mensen har jeg vondt i magen og blør, og sex er det siste jeg tenker på da.

Men jeg tror han sitter å teller dager til jeg er ferdig med mensen.

Han er så kåt, og når han begynner å ta på meg når vi har lagt oss så gjør han det jo ikke bedre for seg selv.

I går maste han noe enormt.

Jeg sa nei, jeg var dårlig og blødde mye.

Men han ga seg ikke, sa han ville ta meg i rompa.

Jeg sa nei, men han maste mer og spurte hvorfor.

Jeg sa igjen at jeg ikke ville, at jeg hadde vondt i magen osv.

Endte med at jeg sugde ham til han kom.

Det er bare litt slitsomt å dekke behovet hans når jeg selv er syk..

Hvorfor kan han ikke gjøre det selv, ihvertfall når jeg er i den verste perioden av mensen..

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Han kan gjøre det selv.

Han klarte det sikkert fint når han var singel, han døde ikke av det.

Og å plage deg når du er i smerter er da ikke no hyggelig.

Gjest c'mon
Skrevet
Han kan gjøre det selv.

Han klarte det sikkert fint når han var singel, han døde ikke av det.

Og å plage deg når du er i smerter er da ikke no hyggelig.

bra svar! :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke giddet. Er jeg SYK (noe jeg kan være under mens) så er det ikke snakk om sex. Spør han om han synes det er greit å “stille opp” for den andre bakfull og med tiårets forkjølelse/magasjau. Blir det ja på den så skjenk han full og gi han et avføringsmiddel mot bakrusen og se hva som skjer :ler:

(Jeg tuller, men det ligger et lite grann alvor bak.)

Skrevet

Syns du skal ta en prat med han og fortelle hvordan du har det når du har mensen.

Dette bør han respektere for det er snakk om bare et par dager det er ille.

I mellomtiden får han ty til høyrehanda.

Skrevet

vent til han blir syk du! Hevnen er søt! :) kansje han slutter å mase på deg når du har mensen :):) d hadde iallefall jeg gjort!!

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg klarer ikke la være å ha sex uansett hva som feiler meg omtrent.. Det hjelper mot det meste:)

Skrevet

Jeg klarer ikke ha sex når jeg har mensen. Føler meg skitten og verker i magen. Det er ikke noe kjekt når de då ligger press på deg. Men snakk med han og si at den uken blir det ingenting. For du føler deg ikke vel og då er ikke sex noe godt. Så som mange andre har skreve, hvis ikke han respekterer det du har fortalt han, så ta igjen når han er dårlig en dag.. Mas like mye på han då og "tving" han til å ha sex med deg då. Så etterpå forklarer du at det er slik du føler det når han maser på deg når du har mensen..

Lykke til.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker alltid å suge mannen min når jeg har mensen.Gi han en blowjob da .Du skal være glad du har en type som tenner sånn på deg!Tenk deg å ha en som ikke vil ha sex med deg?Gi han en blowjob eller runk han.Han synes sikkert det er mye deiligere om du gjør det,enn at han selv skal gjøre det

Skrevet

Min holder seg unna når jeg har mensen, han maser ikke på noen måte. Heldigvis! Jeg har liten mens, så om jeg vil ha sex en dag tar jeg initiativet. Jeg kan også tilfredsstille ham på andre måter for hans del, om formen min er bra. Men det er opp til meg.

Jeg tror du må gjøre det klart for ham at når du har mensen er du ikke i form til å ha sex, men at du vil ta initiativet selv om du skal gjøre noe for ham. Å suge fordi man føler seg presset til det er ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...