Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva gjør jeg for å få bort ting jeg har søkt på tidligere? Altså, om jeg skal søke på Google kommer mine tidligere søk fram på skjermen(under), så hva gjør man? Om man ikke vil at alle skal kunne se hva man har søkt på?? Hjeeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du søkt på? :sjarmor:

Er ikek bare adresselinja, men ta en titt på History også hvis du er redd noen skal se hvor du har vært aktiv. (er en grønn pil som går i en sirkel på verktøylinja)

Adresse linja husker jeg faktsik ikke hvordan man sletter.....?

Skrevet

Ja, det gjorde jeg nå. På adresselinja. Men det er ikke det jeg mnener. På www.google.com når man skal søke etter noe, i det søkevinduet(æsj, kan ikke dataord :sjenert: ), med en gang jeg taster inn en bokstav der,kommer ting jeg tidligere har søkt på, frem. Det er altså ikke snakk om adresselinja, men søkelinja/vinduet på google.com Så igjen: hjeeeelp!

Skrevet

Mener å huske at jeg slettet dem ved å rett og slett trykke på delete når jeg sto i "rullegardinen" i søkefeltet... men jeg får ikke testa det her...

ellers slette history, cookies og midlertidige filer hjelper gjerne...

Gjest Munchy
Skrevet

Er et program som heter webroot windowwasher som fjerner sånn "rullegardintekst", pluss midlertidige filer, adresselinje tekst m.m. Tror du kan laste ned gratis fra nettet. Ellers finnes det jo enklere måte, men husker ikke hvordan man gjør

Skrevet

Jeg klarte det :trene: ! Det var bare å bruke deleteknappen ja, men ikke bruke musa, kun piltastene på tastaturet. Tenk at det var så lett! HURRAAA!

Skrevet

Lurer også på hva du har søkt på, siden det hastet slik.....

Det beste er vel å bruke: Tools->Internett Options->Content->AutoComplete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...