Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Overskriften sier vel det meste:)

Endret av MBelucci
Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet

Jeg har et fra YSL som jeg liker godt. :)

Skrevet
Jeg har et fra YSL som jeg liker godt. :)

Hvilken da?

Skrevet

Ja, hvilken?

Skrevet

Mitt favoritt solpudder er Guerlain sitt.

Har et fra Esteè Lauder nå med to forskjellige farger i, er greit nok det også, men foretrekker Guerlain.

Skrevet (endret)

Jeg liker Guerlain sitt best. Bruker nr.20 nå og er fornøyd med det, kanskje bare en anelse for mørk for meg. Har litt lyst på den for blonds.

Endret av Timia
Skrevet

Bruker Artdeco og er kjempefornøyd med det :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mange forskjellige, fordi jeg alltid kjøper Guerlain og Chanel. De gir et utrolig fint resultat. Loreal er et billig og bra alternativ.

Skrevet

Liker solpudderkulene til Body Shop :)

Skrevet
Liker solpudderkulene til Body Shop :)

Øvre ditto! :)

Skrevet

Min favoritt (vel, det eneste jeg har prøvd), er Sisley. Jeg skulle egentlig ha Chanel, men parfymeridamen anbefalte meg et fra Sisley, siden Chanel har for mørke farver for huden min. Det var ikke helt billig, men jeg får kjempefin glød, så det var vel anvendte penger.

Gjest Keycha
Skrevet

Har et fra Loreal som jeg er veldig fornøyd med faktisk... :)

Skrevet

Jeg kjopte chanel sin irrelle soleil for 4 ar siden,og jeg har det anda.Har ikke brukt det sa mye.Utrolig droy.Pga.synes ikke den var noe spes fin.

Har nr.21.kan vare pga feil farge oxo da,vet ikke jeg!

Har oxo teracotta brunettes,og denne liker jeg:)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg vet mange her er fan av guerlain, men hvorfor?

Jeg vil prøve det, men er jo dyrt og jeg har prøvd en del solpudder som ikke er gode, så hvorfor er guerlain favoritten?

Skrevet
Jeg vet mange her er fan av guerlain, men hvorfor?

Jeg vil prøve det, men er jo dyrt og jeg har prøvd en del solpudder som ikke er gode, så hvorfor er guerlain favoritten?

233 kr fra strawberrynet.Noe billigere enn i norge vel?

Terracotta brunettet/blondes.Fint,matt pudder som gir glow.Er som perler pa huden....Passer for alle hudtyper.

Gjest Tweek
Skrevet
233 kr fra strawberrynet.Noe billigere enn i norge vel?

Terracotta brunettet/blondes.Fint,matt pudder som gir glow.Er som perler pa huden....Passer  for alle hudtyper.

God nok grunn for meg ;)

Det er bare at "alle" er så fornøyd med det men ingen sier hvorfor (som ejg har fått med meg)

Jeg er egentlig blond (og har hud deretter) men har farget det brunt. Må jeg ha brunettes eller blondes da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...