Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Har bare hatt sex med kjæresten min og han bare med meg. Med andre ord er vi ganske uerfarne begge to. Vårt problem er at han er så stor(bred) eller jeg er for trang. Det gjør vondt nesten uansett hvordan vi gjør det. Pikken hans er nesten som en sånn boks med barberskum i tykkelse...er dette normalt? Hva kan vi gjøre?
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Eventuelt, dere går på apotek og kjøper kykkeliKY glidemiddel eller hva nå enn det heter og bare chillaxer så går det seg til :-) Jeg hadde dritvondt første gangene med den svære kølla også, men skjedegangen tilpasser seg alltid en tisselur. Endret 16. mars 2007 av Colargol
gollerot Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Går seg til etterhvert dette! Mange som er veldig trange med det samme. er du ontli kåt når han går inni deg? Det må du vere om du ikke er det blir det veldig trangt. Mange som ikke blir så fort våte uansett hvor kåte de er. Glidemiddel er et alternativ. Kan jo prøve det, til våtere det er til lettere er det å komme inn. Er lurt at han bruker fingrene inni en stund først. starter med en finger og fortsetter med en til osv, til har har inne 4 - 5 fingrer. da blir du gradvis utvidet istedenfor at du går fra en tynn finger til en veldig tjukk penis. sikker på at det hjelper!
Colargol Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Tråden er ryddet i hendhold til Kvinneguidens regler Mvh. Colargol -moderator Endret 16. mars 2007 av Colargol
bad_kitty Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg tror dere må prøve å bruke glidemiddel. Det kan også hjelpe å prøve forskjellige sexstillinger og se hva som er best i forhold til penetrering. :kgblunk:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå