Empat Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Og er dere fornøyd eller ønsker dere mer/mindre sex? Jeg ønsker nemlig litt mer...
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Vi har sex ca 3 til 4 ganger i uken og vi har vært i lag i over ett år.Jeg vil helst ha en gang om dagen iallefall
Gjest kjerring Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Vi har vært sammen i ni år, og har sex 4-5 ganger pr. uke. Akkurat passe, både for meg og for ham.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Vi har vært sammen i 13 år, og har sex 0-6 ganger i uken, 3-20 ganger i måneden... Det går litt i bølgedaler, og avhenger av ganske mange faktorer. Av og til føles det for lite, av og til passe, og av og til i overkant ofte for meg, men i det store og hele er vi veldig fornøyd begge to.
T__|:)|__S Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 vært kjærester i 1 år og 2 mnder, men sekuelt aktive i 1,5 snart.. Har sex 4-6 gange ri uka... mer mer !!
Besson Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Har vært sammen i 5 år. Sex alt fra 0-5 ganger i uka, kommer an på formen. Når vi først kommer i gang kan det bli 3-4 ganger i løpet av en dag. Vi er begge fornøyde.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Det går i bølger. Sex har vi alt fra et par ganger i måneden, til et par ganger i uken. Tror kanskje gjennomsnittet ligger på 7 ganger i måneden, men at det er ujevnt fordelt. Tror mye av grunnen er at jeg er for “snill” og suger eller gjør andre ting med han uten å forvente noe igjen. Så på en måte har han mer sex enn meg, uten å være utro, og jeg blir periodevis fustrert. Tragikomisk
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 Vi har sex 1 - 3 ganger i uken. Vært sammen i snart 5 år. Ting går i bølgedaler som flere her skriver. Kunne godt ha tenkt meg oftere.. men sexen vi har er i hvertfall bra.
Trampe Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Har vært sammen i 5 år. Sex alt fra 0-5 ganger i uka, kommer an på formen. Når vi først kommer i gang kan det bli 3-4 ganger i løpet av en dag. Vi er begge fornøyde. ← Samme her. Vi har vært sammen i tre år. I begynnelsen holdt vi på hele tida, minst to-tre ganger om dagen, men da hverdagen kom stabiliserte vi oss litt mer. Enkelte uker kan vi være oppe i 10 - 14 ganger, andre uker ar vi oss ikke i det hele tatt. Det kommer an på formen. Vi er fornøyde vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå