Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, mildt sagt, problemhud. Har det nok "naturlig", men røyker og tok masse solarium da jeg var yngre. Pga dette får jeg nå mørke flekker(det begynte med masse fregner på sommeren som til slutt på en måte bare skled sammen..Har forøvrik prøvd noen blekekremer, bl.a. fra Dermalogica,men synes ikke de funker no særlig) i ansiktet om jeg er i sola. Jeg har derfor sett meg nødt til å bruke solfaktor femti i ansiktet om sommeren. Jeg blir altså ikke brun. Huden min er tynn og veldig blek, nesten blå(og litt rød), og det er bare ikke no gøy å gå rundt sånn. Liker ikke foundations for å jevne ut huden, da jeg føler at jeg kler av meg en maske når jeg legger meg(med kjæresten min) på kvelden. Synes solbruningskrem er en fin ting, men siden huden min er så følsom(for alt. Har Både Fet hud og Tørr hud) er jeg redd det ikke er bra. Det er jo ikke noe "næring" i en selvbruner, og å legge det over et i utgangspunktet bra produkt, kan vel ikke være bra? Vil ikke være så blek, alt blir så tydelig, men vil heller ikke gjøre huden verre enn den er. Jeg ser allerede litt eldre ut enn jeg er, og ønsker på ingen måte å forverre dette..

Noen som kan noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Keycha
Skrevet

Har du prøvd Christian Dior sin selvbrunigskrem for ansikt? Jeg brukte den endel før (har nå sluttet med selvbruning), men den var god..

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg har tørr hud, og elsker Clarins - Liquid Bronze. Den gir ikke veldig mye farge og er derfor fin til en blek hud.

Skrevet
Jeg har tørr hud, og elsker Clarins - Liquid Bronze. Den gir ikke veldig mye farge og er derfor fin til en blek hud.

Signerer denne! Den er helt super!

Jeg tar på et godt lag med fuktighetskrem først som jeg lar trekke inn i huden, så tar jeg på litt Clarins selvbruningskrem (svært enkel å smøre på). Blir ikke brun, men føler jeg får litt "glød"!

;)

Skrevet

Hva med spray tanning da? Har du prøvd dette?

Skrevet

Slutt å røyke? =)

Skrevet

Hva med å bruke en dagkrem med farge i? Siden du ikke liker foundation, kan en slik gi litt farge uten å dekke for mye.

Ellers vil jo jeg anbefale deg mineral foundation, som du kan få til å dekke så mye du vil, men alikevell ser naturlig ut og som ikke skader huden din. Også kunne du eventuelt brukt solpudder i kinnene, guerlain har ett utrolig bra ett som gir nydelig resultat og som ser naturlig ut.

Gjest StockDama
Skrevet

trur ikke det å slutte å røyke kommer til å fjerne de flekkene hun føler seg uvel med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...