Cupcake Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Tenkte vi skulle prøve å få billigere forsikring. Kan man bare sende de nåværende forikringspapirene med det vi betaler nå til andre selskaper, eller burde man "sladde" noe av det som står der?
Frey Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hvis du går på anbudstorget.no så kan du fylle inn opplysninger om hva slags forsikringer du er ute etter med opplysninger om hustyper osv osv. Da vil du bli kontaktet av de selskapene du velger å sende skjemaet til med tilbud. Dersom de er dyrere enn det du har nå sier du bare hvor myedu betaler pr i dag. Da går de normalt ned på pris
Gjest Cleopatra Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg oppgir aldri hva jeg betaler i forsikring når jeg ber om et tilbud. Ofte kan prisen prutes ned ytterligere 10% enn man har fått tilbud på.
Kaffegjesten Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har gjort som Cleopatra flere ganger. Sannsynligvis den beste timebetaling du noen gang får ved å sende forespørsel til en 3 - 4 forskjellige forsikringsselskap. Jeg gjør det år om annet og i år sparte jeg ytterligere 1000 kr på bilforsikring - og jeg slapp å bytte selskap til og med. Fikk et bedre tilbud fra et annet selskap, men ettersom jeg må være en "drømmekunde" - som kanskje de fleste av oss - uten skader ville de gjerne beholde meg. For å klare det måtte de altså gi meg 997 kr ekstra i rabatt på bilforsikringen for våre 2 biler. Tok meg ca 20 minutter å spare vel 1000 kr. Fortell meg hvor andre dødelige har en slik timebetaling............... Jeg forteller selvsagt ikke hva jeg betaler i dag når jeg ber om nytt tilbud, men jeg beskriver hva jeg vil ha forsikret. Første gang jeg ville be om billigere forsikring sparte jeg mange tusen kroner. Ettersom jeg nå maser meg frem til billigste tilbud ofte er marginene mindre og følgelig mindre penger å spare hver gang, men det lønner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå