Gå til innhold

hjelp! Kjæresten min forfaller

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Vet ikke om dette er kansje litt feil emne å poste dette i men men.

Noen som har noen tips her. Har vært i sammen med samboeren min i snart 5 år, rett før vi møttes var han en ganske aktiv person, jogget, drev litt med boksing, og var i god form. I løpet av disse årene vi har vært i sammen har han bare lagt på seg mer og mer, han veien nå 130 kg, og eg 1.73.

Jeg er ikke en forfengelig person, men liker ikke å se på at kropen hans forfaller slik. Har prøvd å få han i gang med trening, spise sunt, har prøvd å mast, har prøvd å holle kjeft, har til og med spandert et grete roede kurs på han...men ting blir overhode ikke bedre..

Nå vil jeg at noe skal bli gjort, men vet IKKE hvordan jeg skal si det til ham, i.o.m ingenting ser ut til å fungere, han gir bare f**n. Jeg kjenner jeg blir sint og frustrert, og har lysst å slenge i trynet på han "du er så feit jeg tenner ikke lenger på deg"...Så fæl er jeg ikke.

Har noen av dere noen tips til meg? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet
Vet ikke om dette er kansje litt feil emne å poste dette i men men.

Noen som har noen tips her. Har vært i sammen med samboeren min i snart 5 år, rett før vi møttes var han en ganske aktiv person, jogget, drev litt med boksing, og var i god form. I løpet av disse årene vi har vært i sammen har han bare lagt på seg mer og mer, han veien nå 130 kg, og eg 1.73.

Jeg er ikke en forfengelig person, men liker ikke å se på at kropen hans forfaller slik. Har prøvd å få han i gang med trening, spise sunt, har prøvd å mast, har prøvd å holle kjeft, har til og med spandert et grete roede kurs på han...men ting blir overhode ikke bedre..

Nå vil jeg at noe skal bli gjort, men vet IKKE hvordan jeg skal si det til ham, i.o.m ingenting ser ut til å fungere, han gir bare f**n. Jeg kjenner jeg blir sint og frustrert, og har lysst å slenge i trynet på han "du er så feit jeg tenner ikke lenger på deg"...Så fæl er jeg ikke.

Har noen av dere noen tips til meg?  :tristbla:

Si det som det er...

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt beste tips er å få han til en lege som kan fortelle han om hva hva som skjer på "innsiden", altså skadevirkningene, blodpropp,slag,kreft i tykktarmen etc.

Dessuten blir det vel ikke særlig god sex av lite energi og elendig kondis ;)

Om han ønsker å nå pensjonsalder så er null trening og fet mat ikke den beste kombinasjonen. Hjertet er jo en muskel.... Om du sier dette, som han sikkert allerede vet så er det lett å lukke ørene. Men en lege har mer autoritet.

Full helsesjekk er uansett noe alle burde ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...