Lofotdorsken Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 (endret) du ser?? Eg kjente at følte meg noko surmaga då eg sa mi ærlege meining på "det styggeste"-tråden! Så kanskje vi alle vert i betre humør av å liste opp kva vi synes er fint!! Eg byrjar: eg synes naturleg sminke er fint. Eg kjenner ei som bruker 30 min kun med sminking kva morgon. Når ho er ferdig, ser det ikkje ut som ho har sminka seg. Berre som at ho er naturlig vakker!! Og jenter med kort hår som er tatt vare på/styla fint. Personleg hadde eg hatt kort hår viss eg hadde klart å få det fint i kvardagen. Det er litt kjipt å sjå ut som Bondevik når eg prøver å få håret til Audrey Hepburn! Endret 16. mars 2007 av Lofotdorsken
MsRP Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Det er litt kjipt å sjå ut som Bondevik når eg prøver å få håret til Audrey Hepburn! ← Ja, det er litt kjedelig!! Det jeg synes er vakkert: - små barn som smiler. - langt, langt velstelt hår. - brune øyne. - ren hud. Og sikkert en hel del mer. Men det vakreste som finnes? Det er kjæresten min det!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er også tilhenger av naturlig sminke, hvertfall til hverdags. Syns også det er fint med litt farge på leppene. Syns også knallblå øyne er veldig fint. Hårmessig syns jeg naturlig rødt hår eller blondt hår med rødskjær er utrolig fint. Syns mange med rødt hår er fine i farger som blått, grønt, rødt, gult, ja egentlig litt tydelige farger. Blit misunnelig når jeg ser rødhårede i knall blågrønne klær. Syns også det er veldig fint med bob med mye fall/krøller i. Ellers så liker jeg generelt å se på mennesker med litt spesielle klær, som de har satt sammen med en tanke bak. Er svak for klær med nostalgisk skjær, eller ting som er litt retro. Så en jente en dag med helt lyst hår i en løs oppsats, naturlig sminke og i klær som var inspirert av tidlig 1900-talls-stil, med gammeldagse øredobber og en fin brosje. Ble helt fascinert av henne.
Gjest Peachbud Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg synes det er fint med millimeter-sveis på jenter. Synes det kan være skikkelig tøft. Også synes jeg laangt, tjukt, velstelt hår er nydelig. Helst med bølger i. Øyne med spesiell og sterk farge. Særlig grønne. Fyldige lepper. Korte, retro skjørt med hvit strømpebukse under.
Gjest Keycha Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Så opphengt mange av oss jenter er av naturlig sminke og så mye drit vi snakker om de som oversminker seg.. kan ikke folk bare få være som de vil? Det er min mening.. En vakker personlighet med flott utstråling er supert. Jeg er ganske opphengt i utseende og sånn, men noen ganger kunne jeg ønske det ikke betydde så mye. (Mener ikke at dere som har skrevet her er "dømmende" altså, snakker genrellt )
Prinsesse på erten Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 En flott holdning! Alle ser bra ut så lenge de retter ut ryggen og ikke lar haka henge rett ned.
Prinsesse på erten Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Syns også det er veldig fint med bob med mye fall/krøller i. ← Takk.
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Velstelt og glansfullt hår uten ettervekst. Ferskenhud. Velformede lepper. Naturlig sminke. Utstråling. En fin holdning. Pene, hvite tenner og et glitrende smil
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Velstelt hår med fin farge, gjerne langt, men ellers klipt kledelig - eller pent, langt grått/hvitt hår på eldre. Ren og sunn hud med glød, gjerne med "hvit" undertone (hvis man har den hudfargen,da... asiatisk hud med naturlig røde kinn er også veldig pent, type mongolsk) Klare trekk, uavhengig av hudfarge/"rase" Kontraster - folk med sort eller rødt hår, hvit hud og klare øyne som er blå, grønne eller mørke. At man utstråler energi; glede og at man virker rimelig intelligent. Naturlig sminke er pent, men jeg synes også det er tøft med folk som er skikkelig festsminket i farger som funker sammen. Klær utelater jeg her, men personlig stil uten å skulle flashe så veldig liker jeg.
Gjesten29 Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en sønn med knall blå store øyne og lange øyevipper som omkranser dem- det synes jeg er vakkert! Ett menneske som utstråler styrke på en god måte.
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Ujevnheter og "feil" smelter meg helt. Vet ikke hvorfor, men poser under øynene, skjev nese o.l. er noe av det fineste jeg ser på en person, kanskje fordi det er et skjeldent syn i dagens SPARKLEDE samfunn? Merkelig det der, når "spesialkompis" er enten trøtt, fyllesjuk, syk eller lignende blir jeg RAWR kom og ta meg
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Jeg liker personer som smiler med hele seg; dét er det vakreste jeg vet. Ellers er jeg ikke noen fan av sminke (tro det eller ei! ), og synes en fresh hudtone med røde roser i kinnene er veldig fint. Og bustete hår. Eller vått hår som i rett fra dusjen.
Gjest Catwoman Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Ujevnheter og "feil" smelter meg helt. Vet ikke hvorfor, men poser under øynene, skjev nese o.l. er noe av det fineste jeg ser på en person, kanskje fordi det er et skjeldent syn i dagens SPARKLEDE samfunn? synes du det er pent med blå ringer under øynene også? Isåfall skal du få en kjempeklem - for da må du være den eneste i hele verden.
Rexina Skrevet 20. mars 2007 #15 Skrevet 20. mars 2007 Fyldige lepper, laaange øyenvipper uten klumper (dådyrøyne) men naturlig sminke ellers. Liker grønne øyne, synes det er helt ekstremt pent. Også misunner jeg mennesker som er forholdsvis tynne men som har pupper. Jeg er bare stor med store pupper, eller mindre kropp med bittesmå pupper, er så urettferdig!
Gjest nimbus Skrevet 21. mars 2007 #16 Skrevet 21. mars 2007 - grønne eller mørkebrune øyne - laaaange tette øyenvipper (min bror har noen helt sinnsyke, men fikk jeg? ) - smilehull og fine hvite tenner - fyldige lepper - langt, velstelt hår (på jenter) - brun, glatt hud uten sminke - fine, velstelte hender - fregnedryss over nesa om sommeren - slanke/veltrente mennesker
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. mars 2007 #17 Skrevet 21. mars 2007 Ingenting slår: * Velstelte negler (og føtter) * Glødene hud (og naturlig utstråling) * våkne øyne * Hvite tenner * God lukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå