honey21 Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Ååååå jeg er akkurat ferdig med å se The Holiday på dvd... for en fantastisk flott film! Kjemperomantisk, søt, morsom, koselig. Alt virket så "perfekt" i filmen. Og Jude Law er bare så utrolig kjekk i filmen også. Filmen virker 100% skreddersydd for jenter (og det er den vel også) og den traff meg rett i hjertet! Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Helt enig med deg! Smelt...... Ble helt forelsket i Jude Law etter den filmen og har liksom ikke "falt" for han før. Så filmen på kino og tenkte at den måtte jeg bare kjøpe når den kom på DVD. Så takk for tipset om at den nå endelig er kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg likte den knallgodt! Vil også dra til en koselig steinhytte utenfor London og treffe Jude.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg vil også se!!! Ser den ikke kommer til utleie før 28. mars - men i følge dere virker det som om den er verdt å kjøpe (sjelden jeg kjøper filmer annet enn når de er på salg...)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Var vel ikke kjempebra, men jeg liker enkle "jentefilmer" så jeg kommer helt sikkert til å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solen Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Har du fått tak i den på DVD allerede? Skal kjøpe den når den kommer, men får ikke tak i noe sted før 26/3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Den var ganske søt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. mars 2007 #8 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, jeg så den på kino og den er nydelig! Jeg begynte nesten å grine da han gamle mannen gikk inn i salen for å bli hyllet. Der han gikk gjennom salen opp til podiet. Da ble jeg rørt Og jude law er jo lekker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2007 #9 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg begynte nesten å grine da han gamle mannen gikk inn i salen for å bli hyllet. Der han gikk gjennom salen opp til podiet. ← Jeg begynte å grine da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 16. mars 2007 #10 Del Skrevet 16. mars 2007 Så den nylig jeg også, og den var koselig til tusen, finfin film. Men forelska i Jude? næh.. da synes jeg personligheten til Jack Black er mye mere tiltrekkende faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mars 2007 TS her. Jeg kjøpte filmen på dvd i utlandet Derfor har jeg den. Og de ungene var jo sååå søte også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 16. mars 2007 #12 Del Skrevet 16. mars 2007 Syns også den var kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 19. mars 2007 #13 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg så den i romjulen og svevde på små, rosa skyer da jeg kom ut av kinosalen. Forelsket meg også i Jude Law, han var bare så vanvittig søt i den filmen. Kommer nok til å se den igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå