honey21 Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg kjøpte et fransk manikyr-sett fra Guerlian på tax-freen på Gardermoen. Den inneholder rosa, klar og hvit neglelakk (fant ikke link til bilde). Poenget er jo å gjøre fransk manikyr på neglene mine selv, for jeg synes det er så dyrt å gjøre det profesjonelt. Men problemet mitt er at de hvite strekene man skal legge på tuppene alltid blir skjeve. Det er utrolig vanskelig å få det pent selv om jeg prøver å være kjempenøye. Noen som har tips til hvordan å få det til å se proft ut? Endret 16. mars 2007 av honey21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehv61 Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei på deg.Jeg er negledesigner og det du skal gjøre er å kjøpe sjablonger som ser ut som en halvmåne,du klistrer den ytterst på neglen og så lakker du og etterpå drar du av sjablongen.Bare pass på at lakken er helt tørr. Du får kjøpt dem i de fleste parfymerier.Bare si du skal ha sjablonger til fransk manikyr.Lykke til :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg synes at lakken fikk en altfor brå og tykk overgang med sjablonger. Jeg lakker bare på frihånd. Øvelse gjør mester. Begynn på den ene siden, legg kosten på neglen og dra bestemt over til andre siden. Evt fiks litt på enden, hvis den ikke blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehv61 Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Du må bare ha et tynt lag.Det kommer også an på hvor tykk lakken er i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei på deg.Jeg er negledesigner og det du skal gjøre er å kjøpe sjablonger som ser ut som en halvmåne,du klistrer den ytterst på neglen og så lakker du og etterpå drar du av sjablongen.Bare pass på at lakken er helt tørr. Du får kjøpt dem i de fleste parfymerier.Bare si du skal ha sjablonger til fransk manikyr.Lykke til :rosasmil: ← Sjablonger altså...det må testet ut! Ble riktig så bortskjemt med manikyr i USA, men i Norge blir det dessverre litt for dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBelucci Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Er helt enig at det kan vare ganske vanskelig i starten og legge de hvite strekene på tuppene.Trening gjor mester!!Gjor der heller uten de,mye enklere. Med veldig lite pa kosten.Eller fa hjelp av din venninne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanelia Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Øvelse gjør mester. Jeg slet skikkelig de første gangene jeg skulle legge fransk manikyr på meg selv, men etterhver går det kjempegreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 16. mars 2007 #8 Del Skrevet 16. mars 2007 http://www.videojug.com/film/how-to-give-y...french-manicure booya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LizT Skrevet 21. mars 2007 #9 Del Skrevet 21. mars 2007 genial side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 25. mars 2007 #10 Del Skrevet 25. mars 2007 Støtter forslaget over. Jeg tar også å starter fra den ene siden, drar penselen sidelengs raskt og bestemt over. Du må bare øve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inacecilie Skrevet 11. oktober 2009 #11 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har nettopp kjøpt Fing'rs manikyr sett, (3 flasker) Hvordan legger man den så det holder lenger, det gikk 12 timer så flakket det hvite av. Legger jeg det hvite for tykt? er det noen triks for å få et tynt lag som dekker hele tuppen? Er merket dårlig, hvilke merker sitter best og lengst ? noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. oktober 2009 #12 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sørg for at du har reine negler, vask hendene og tørk godt, og evt gå over neglene med neglelakkfjernar før første laget. Då heftar den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 12. oktober 2009 #13 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med oss som ikke klarer å lakkere høyrehånden fordi vi ikke er venstrehendt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 12. oktober 2009 #14 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med oss som ikke klarer å lakkere høyrehånden fordi vi ikke er venstrehendt da? ....Eller oss som ER venstrehendt og ikke klarer å lakkere venstrehånden? Venstrehånda mi blir alltid seende ut som verket til en 5-åring sammenliknet med høyrehånden. Men jeg skal søren meg prøve de der sjablongene! Visste ikke at det fantes engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2009 #15 Del Skrevet 14. oktober 2009 I sommer kjøpte jeg også et sett med franskmanikyr fra YSL i form av to PENNER! Den rosa har slik kost tupp og den hvite er mer som en tusj bare med spiss ende. Veldig gode, men jeg har også veldig store problemer med å få det til. Så jeg skal se om jeg får tak i slike sjablonger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 14. oktober 2009 #16 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Disse pennene er geniale. Alessandro (kjøpt på flyplassen) har en jeg er kjempe fornøyd med, er litt lettere med den enn disse penslene. Men, som sagt øvelse gjør mester! Endret 14. oktober 2009 av Lilandry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå