Gå til innhold

Helvetes Linn Skåber

Gjest toppi

Anbefalte innlegg

Gjest toppi
Når vi får et sånt hat/kjærlighetsforhold til en skuespiller så må vel det bety at vedkommende er en god skuespiller?  Sånn tolker jeg det hvertfall.

Og at vi lar oss provosere betyr kanskje at "det trykkes på noen knapper" hos oss selv?  Selvsagt "settes ting på spissen" - det er jo både Skåber og Stoltenberg flinke til.  Ting må ofte "settes på spissen" for at vi skal se.

Det som jeg synes er ille er at det faktisk finnes slike selvsentrerte, selvopptatte mennesker blant oss - mennesker som bare MÅ ha oppmerksomhet.  Og som totalt mangler såkalte antenner  :forvirret:

Kunne ikke vært mer enig med deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg
Jeg synes hun er helt forferdelig!  :forvirret:

Ikke synes jeg hun er morsom heller, men ser nesten ut som jeg er alene om den tanken der...  :sjenert:

Du er ikke alene. Jeg syns hun er kjempemorsom, men samboeren min måtte gå ut av rommet da serien kom på tv :ler: Virker som det er veldig enten eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg syns hun er kjempemorsom, men samboeren min måtte gå ut av rommet da serien kom på tv :ler: Virker som det er veldig enten eller.

Jeg synes hun BÅDE er morsom (dvs jeg likte egentlig programmet) og helt forferdelig irriterende og pinlig... Klarer å se på litt, men må zappe innimellom. Dyktig er hun i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...