Gjest toppi Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Blir så provosert av det kvinnfolket Jeg lo av de som ble provosert av Narvestad, og forklarte veldig forstålsesfullt at det kun var skuespill, men nå sitter jeg i saksa selv. Mantra: "Pust dypt, hun er en veldig dyktig skuespiller" Er glad den serien er slutt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Hun nevnte noe om at Nrk kanskje ville lage en oppfølger i går (selv om hun løy)... I så fall er det bare å glede seg. Jeg syns hun er fantastisk. For et kvinnfolk, så gjennomført selvsentrert, slem og umoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, hun er forferdelig! Jeg digger henne Håper det kommer mer. Må vel se "Nytt på nytt" mens jeg venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 jo jeg reagerte ved første episoden, men så fant jeg det bare morsomt! vet om flere som blir både sinte og flaue av å sitte å se på.. jeg derimot, synes deter gøy! ja nytt på nytt gleder jeg med til, når linn skal være med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Utrolig bra serie .. håper på mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Lamein Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Hun er herlig disgusting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #7 Del Skrevet 21. mars 2007 Linn Skåber er genial og den serien var driiitbra Linn har bursdag i dag forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie123 Skrevet 22. mars 2007 #8 Del Skrevet 22. mars 2007 Linn Skåber er rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 22. mars 2007 #9 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg synes hun er helt forferdelig! Ikke synes jeg hun er morsom heller, men ser nesten ut som jeg er alene om den tanken der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 22. mars 2007 #10 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Har aldri så mye som fnist av den dama der. Blir ikke provosert heller; bare kjeder meg til døde.. Endret 22. mars 2007 av T.S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. mars 2007 #11 Del Skrevet 23. mars 2007 Har aldri så mye som fnist av den dama der. Blir ikke provosert heller; bare kjeder meg til døde.. ← Enig... Men litt provosert ble jeg i den første serien. At hun skal ta over for AC i nytt på nytt er helt tragisk!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 23. mars 2007 #12 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg synes Linn Skåber er genial jeg og synes den nye serien var råmorsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. mars 2007 #13 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg synes hun er helt forferdelig! Ikke synes jeg hun er morsom heller, men ser nesten ut som jeg er alene om den tanken der... ← Jeg er enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mars 2007 #14 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg liker Linn Skåber, men klart at alle ikke har samme smak Der som liksom forundre meg litt er uttaleser som: Glad serien er slutt Har dere ikke andre kanaler, har dere ikke avknapp på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppi Skrevet 24. mars 2007 #15 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg liker Linn Skåber, men klart at alle ikke har samme smak Der som liksom forundre meg litt er uttaleser som: Glad serien er slutt Har dere ikke andre kanaler, har dere ikke avknapp på TV ← Det var kun jeg som skrev det jeg har uthevet. Ser du ikke forstod hva jeg skrev. Det som liksom forundrer meg litt er folk som svarer uten å helt vite hva de svarer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 24. mars 2007 #16 Del Skrevet 24. mars 2007 Enig... Men litt provosert ble jeg i den første serien. At hun skal ta over for AC i nytt på nytt er helt tragisk!!!!!!!!!! ← Redd det kan bli flaut ja. Hun har jo ingen snert. Blir bare dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Pigalopp Skrevet 24. mars 2007 #17 Del Skrevet 24. mars 2007 Må bare si at det er godt vi har så forskjellig smak. Da finnes det noe for enhver. Selv syns jeg hun er kjempemorsom. Likte henne aller best i de reklamesnuttene for Kamille-bladet; "Jeg vil være som Paris, og ha en hund i lomma...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mars 2007 #18 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var kun jeg som skrev det jeg har uthevet. Ser du ikke forstod hva jeg skrev. Det som liksom forundrer meg litt er folk som svarer uten å helt vite hva de svarer på. ← Leste innlegget ditt en gang til, og joda jeg forsto hva du skrev. Men du misforstod tydligvis meg. Vi har alle forskjellig smak, og det er bra. Sikkert mye jeg ikke liker å se på, som du liker. Men da skifter jeg kanal, eller skrur av TV en rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. mars 2007 #19 Del Skrevet 25. mars 2007 Når vi får et sånt hat/kjærlighetsforhold til en skuespiller så må vel det bety at vedkommende er en god skuespiller? Sånn tolker jeg det hvertfall. Og at vi lar oss provosere betyr kanskje at "det trykkes på noen knapper" hos oss selv? Selvsagt "settes ting på spissen" - det er jo både Skåber og Stoltenberg flinke til. Ting må ofte "settes på spissen" for at vi skal se. Det som jeg synes er ille er at det faktisk finnes slike selvsentrerte, selvopptatte mennesker blant oss - mennesker som bare MÅ ha oppmerksomhet. Og som totalt mangler såkalte antenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppi Skrevet 25. mars 2007 #20 Del Skrevet 25. mars 2007 Leste innlegget ditt en gang til, og joda jeg forsto hva du skrev. Men du misforstod tydligvis meg. Vi har alle forskjellig smak, og det er bra. Sikkert mye jeg ikke liker å se på, som du liker. Men da skifter jeg kanal, eller skrur av TV en rett og slett ← Hvis du forstod hva jeg skrev, hvorfor viser du da så tydelig noe annet? Jeg skal ikke trekke det lenger, men vil bare nevne at dette ikke er en debatt om folk har avknapp eller ikke - det er en tråd om en skuespiller jeg synes er veldig dyktig (selv om du mener min oppfatning er annerledes). Mas om av og påknapp nesten hver gang noen uttaler seg om hva de liker å se på tv blir i lengden noe kjedelig. Hvis det emnet opptar deg spesielt, kan du sikkert starte en egen tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå