Gå til innhold

Nekter analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Krister
Skrevet

Dama mi nekter meg analsex, jeg var litt hard med henne etter en fuktig kveld så hun ble litt sår og blødde litt, men det har jo grodd nå.

Hva skal jeg gjøre for å slippe til i rumpa igjen, hun vil ikke snakke om det lurer på å droppe henne, hvis hun ikke tar seg sammen og åpner seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttrykket å åpne seg brukes vel i en annen setting enn å åpne analen til fri disposisjon? :ler:

Skrevet

Ta også kjør en dildo opp i analen din så du blir sår og blør litt, så kan du fortelle etterpå hvor lang tid det tok før du åpnet deg..... ;)

Skrevet

Jeg synes at du skal droppe henne!

Gjest Gjest
Skrevet

Dump a. Går ikke an å bygge et forhold med ei som ikke vil ta'n opp i rompa.

Skrevet

Hvorfor skal det komme useriøse gjester og ødeleggge enkelte forum. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Ellers så kan du jo bli homo hvis rumpesex betyr så mye for deg

Skrevet

Tosk !

Mener du virkelig at vi skal ta deg seriøst når du ber om hvordan du skal "lure" dama til analsex etter at hun har seg nei. Kan man ikke akkseptere et nei så er faktisk tosk et svært mildt utsagn.

Skrevet

Dump henne så hun kan finne en som respekterer et nei.

Så får du finne deg ei som gjør hva som helst innenfor sex.

Skrevet
Ta også kjør en dildo opp i analen din så du blir sår og blør litt, så kan du fortelle etterpå hvor lang tid det tok før du åpnet deg.....  ;)

:klappe:

Skrevet

droppe dama pga manglende analsex?? du kan ikke tenke deg at det er din feil at hun ikke vil lenger da? siden du var så hardhendt mot henne sist!

basere et forhold på analsex?? :riste: kanskje du burde vurdere å bli homofil, da har du jo garantert tilgang til analsex hele tiden, hvis du ikke fortsetter å være overivrig da

:ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

TS stiller et direkte og legitimt spørsmål om hvordan han kan få kjæresten til å like analsex igjen etter en uheldig episode. Ikke en eneste av de selvgode "respektfulle" KG'erne har kommet med så mye som en antydning til et forslag, kun drittslenging for å vise hvor fantastiske de selv er.

TS: Ro deg ned. Ikke snakk eller antyd noen verdens ting om analsex fremover. Aksepter at det vil gå minst noen måneder. Når episoden er glemt, kan du begynne å kjæle litt med rumpa hennes igjen. Men la hun bestemme hvor fort ting skjer. Mange har hatt kjipe opplevelser i senga, men kommet seg videre etter det.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Godt svar fra personen over. Prøv å avvente en måned eller to. Dersom det ikke blir bedring, så dump henne. Du kommer bare til å slite med å få til et forhold der du går rundt og har andre seksuelle ønsker enn henne. Dømt til å skjære seg før eller siden.

Petter.

Endret av Scorpina
Skrevet

Du er ikke mye gla i henne om du dumper henne pga dette. Ta alt i hennes tempo. Si til henne at det er ok at hun ikke vil snakke om det, men når hun er klar til å snakke om det er du der og hører etter. (håper det er å snakke om det du mener med å åpne seg, og ikke det å åpne seg bak) Ikke legg press på henne, da kan hun komme til å gjøre noe hun ikke vil, og det er vel ikke noe du ønsker? Vent enstund og spør henne heller om noen mnd om du kan få prøve med fingeren og etterhvert vil hun kansje synest det er ok med analsex igjen. Men husk at det er hun som må bestemme tempoet!

Skrevet
TS stiller et direkte og legitimt spørsmål om hvordan han kan få kjæresten til å like analsex igjen etter en uheldig episode. 

Nei, det spør han ikke om. Han spør hvordan han skal få slippe til igjen. Hvis du ikke ser den forskjellen, tror jeg du har bomma. Dette hanlder om han og hva han vil - ikke et fnugg av omtanke for dama.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det spør han ikke om. Han spør hvordan han skal få slippe til igjen. Hvis du ikke ser den forskjellen, tror jeg du har bomma. Dette hanlder om han og hva han vil - ikke et fnugg av omtanke for dama.

At han skal få slippe til igjen er nøyaktig det samme som at hun må like det igjen. Hvis ikke forutsetter du at Krister er en voldtekstforbryter eller i minste er villig til å gjøre noe hun misliker.

Men du har altså ingen råd til ham... :forvirret:

Skrevet (endret)

Jeg støtter rådet om at han kan prøve seg på en dildo slik at han kan få kjenne hvordan det er å bli sår, og blø fra rompa. Kanskje han finner ut at det er han som må ta seg sammen, og ikke dama.

Endret av Lurvina
Skrevet
Jeg støtter rådet om at han kan prøve seg på en dildo slik at han kan få kjenne hvordan det er å bli sår, og blø fra rompa. Kanskje han finner ut at det er han som må ta seg sammen, og ikke dama.

Japp! :Nikke:

Skrevet

Du må helt klart dumpe hu.

Liker hu ikke å få ting i rumpa, så er hu ubrukelig, etter min mening... Om det ikke var meninga å putte ting opp der, så hadde ikke hullet vært så nærme fittehølet! Med andre ord: Gud liker analsex, å syns det er vakkert.

Det jeg pleier å gjøre, og som altid funker, er å bare late som jeg bommer på skjeden. Mange ganger så prøver de å trekke seg vekk, men da er det bare å holde dem fast. Du er sansynligvis mye sterker enn hu, så det burde ikke være så vansklig, pluss at alle jenter liker sånt fordi de har foldtektsfantasier. Det betyr at de blir ekstra kåte når du har analsex (eller vanlig sex) med dem når de ikke har lyst.

Når du har analsex, så er det bare bra om hun byner å blø litt. Da vil hun produsere endorfiner, pluss at kroppe hennes kan tro det er mensblod, å dermed tro at rumpehølet er en vagina. Det aller viktigste, når du skal putte pikken i et tarmsystem, er å huske kondom! Du vil neppe befrukte hu den veien, for da kan det hende du negerbarn... Tenk hva vennene dine ville sagt om deg, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...