Tussilago Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg tenker på det alt nå jeg. Tenk om ordet setter seg fast i halsen på en måte og det bare kommer et rart "kvekk" som nesten ingen hører? Det hadde vært så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 28. mars 2002 #2 Del Skrevet 28. mars 2002 Gleder meg til å si JA, men gruer meg litt hvis jeg begynner å sippe skikkelig. Det er slett ikke utenkelig..... Skummelt å gå opp kirkegulvet hvis jeg griner. Herregud....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna220602 Skrevet 28. mars 2002 #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Akkurat den biten, den er vel det eg gleder meg aller mest til. Da er jeg mer bekymret for om han sier ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 28. mars 2002 #4 Del Skrevet 28. mars 2002 Jeg tror nok jeg blir litt rusten i målet når jeg skal harke fram det første "ja'et", ja. Og jeg tar det som en selvfølge at jeg griner når jeg går opp kirkegolvet, er så lettrørt. Men jeg gruer meg ikke til det, nei. Må ta det som det kommer uansett! Det går så bra, så!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 He-he, jeg er vel mest redd for det samme som Tussilago, at jeg åpner munnen og så kommer det bare et "pip/kvekk"!! Får prøve å renske stemmen litt når det er min tur å svare Men ellers tror jeg at jeg kommer til å takle det, selv om at jeg vet at jeg kommer til å bli så beveget at jeg gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mars 2002 #6 Del Skrevet 28. mars 2002 tenkte ikke på det før nå jeg hehe, vi får begynne å trene på å si JA *leeeer* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jbkaarud Skrevet 29. mars 2002 #7 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg gleder meg til å si ja. Jeg tror også det blir svært vanskelig å la være å gråte - jeg pleier alltid å gråte i mine venninners brylluper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 GLEDER meg til å si JA:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. mars 2002 #9 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg bare venter og lengter..... Er mere redd for at jeg kommer til å brøle ut ett "JA" siden jeg har gledet meg til dette så lenge! *ler*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 30. mars 2002 #10 Del Skrevet 30. mars 2002 Neeei, jeg gleder meg til å si JA. Er redd for at tårene kommer til å trille...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo Skrevet 31. mars 2002 #11 Del Skrevet 31. mars 2002 Gleder meg ja! Men er såklart redd for at ordet skal komme ut i form av et pip eller kvekk *latter* Men regner med at det går fint...om jeg gråter får heller være. Det blir nok noen tårer i løpet av dag og kvelden:) Gledestårer vel og merke! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå