Gå til innhold

Gruer du deg til å si JA?

Tussilago

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på det alt nå jeg. Tenk om ordet setter seg fast i halsen på en måte og det bare kommer et rart "kvekk" som nesten ingen hører? Det hadde vært så flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å si JA, men gruer meg litt hvis jeg begynner å sippe skikkelig. Det er slett ikke utenkelig..... Skummelt å gå opp kirkegulvet hvis jeg griner. Herregud....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den biten, den er vel det eg gleder meg aller mest til. Da er jeg mer bekymret for om han sier ja.....icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg blir litt rusten i målet når jeg skal harke fram det første "ja'et", ja. Og jeg tar det som en selvfølge at jeg griner når jeg går opp kirkegolvet, er så lettrørt. Men jeg gruer meg ikke til det, nei. Må ta det som det kommer uansett!

Det går så bra, så!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, jeg er vel mest redd for det samme som Tussilago, at jeg åpner munnen og så kommer det bare et "pip/kvekk"!! Får prøve å renske stemmen litt når det er min tur å svare icon_smile.gif Men ellers tror jeg at jeg kommer til å takle det, selv om at jeg vet at jeg kommer til å bli så beveget at jeg gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å si ja. Jeg tror også det blir svært vanskelig å la være å gråte - jeg pleier alltid å gråte i mine venninners brylluper icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venter og lengter.....

Er mere redd for at jeg kommer til å brøle ut ett "JA" siden jeg har gledet meg til dette så lenge! *ler*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg ja! Men er såklart redd for at ordet skal komme ut i form av et pip eller kvekk *latter*

Men regner med at det går fint...om jeg gråter får heller være. Det blir nok noen tårer i løpet av dag og kvelden:) Gledestårer vel og merke!;)

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...