Gjest nå_ja Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg prupper sånn i dag. Små stinkare hele tiden, vondt gjør det og.. som om blindtarmen eller levra blir litt dratt i , stikker på en måte. Noen råd å gi ?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 .. som om blindtarmen eller levra blir litt dratt i , stikker på en måte. ← WoW! Du kjenner jammen kroppen din godt! Jeg aaanner ikke hvor noe annet enn hjerte og lungene mine er!
Devana Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Har ikke noen veldig konkrete råd, men om du er hjemme så kan du prøve å gå deg en tur for å "sette" igang magen litt..det vil bli verre med en gang, men da går det kanskje over. Eller en varmeflaske kanskje.
Scorpina Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Kan det kanskje komme av noe du har spist? Hvis jeg spiser mye yoghurt får jeg veeldig urolig og "luftig" mage...
Gjest nå_ja Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Hehe... ja, prupper er et horribelt ord, jeg vet.. men synes liksom at fjerter, fiser, promper blir like snålt... hvilket ord er penest? Er mye bedre i dag.. hehe.. Men takk for råd og svar!
Gjest Sativa Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hvis du leter etter et ord, hva med "å slippe seg", "slippe luft" osv. Viktig å få ut lufta,magen blir ikke bedre før den har lettet på trykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå