sorrow Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Du sa at du aldri ville la meg være alene Du sa at du alltid ville stå ved min side Du sa at du alltid ville holde min hånd Du brøt løftet ditt Jeg står her Alene Fortapt Vi skulle bli så bra sammen du og jeg Vi skulle oppleve verden sammen Du skulle være den siste jeg så når jeg sovnet Den første jeg så når jeg våknet Det eneste jeg sovner til nå er tårene mine Det eneste jeg våkner til er tomhet Du sa du aldri ville svikte meg Aldri la meg være ensom At jeg alltid skulle kunne snakke med deg Holde deg Hvordan kunne du forlate meg på denne måten Alt jeg snakker til er en kald gravstein Alt jeg har å holde rundt er gamle minner Hvor er du nå som jeg trenger deg så sårt Du brøt løftet ditt elskede Du er ikke her mer Du som aldri skulle forlate meg Er borte…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Kjempefint dikt!! Ble noen tårer nå også, som vanlig når jeg leser diktene dine! :cry: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå