Gjest Bdog Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg synes det er drøssevis av snusfornuftige kvinns på dette diskusjonsforumet. Mange av dem er single eller har samlivsproblemer også. Alt skal diskuteres, respekteres, snakkes om, deles, bla bla bla. Det er ufattelig avtennende med slike damer. Det blir det samme som mannlige nerder. Skikkelige kvinnfolk har jobb og hobbyer de bruker energien sin på. De skjeller og smeller kanskje litt hjemme, men de gidder ikke analysere alle filleting opp og ned og i mente. Snusfornuftige damer må være forbannet kjedelige å bo sammen med: ingen overraskelser, ingen impulsivitet, ingen moro. Bare sjelevrenging og gnåling om hva som er riktig ifølge boka. Kikket forresten i noen dagbøker. De damene som skriver der virker iallfall som de har et normalt liv og ikke fyller livet med andres problemer.
venus* Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, du er i såfall den mannlige varianten av slik som du kritiserer. Velkommen til klubben
Gjest Bdog Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, du er i såfall den mannlige varianten av slik som du kritiserer. Velkommen til klubben ← Menn er fornuftige, kvinner er snusfornuftige. Menn skaper store ting, kvinner kverulerer på detaljer.
venus* Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Menn er fornuftige, kvinner er snusfornuftige. Menn skaper store ting, kvinner kverulerer på detaljer. ← Manglende innsikt er tilfeldigvis det eneste inngangskravet snusfornuftige kjærring-klubb - SKK har Så ja, du glir rett inn.
Annikken Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Menn er fornuftige, kvinner er snusfornuftige. Menn skaper store ting, kvinner kverulerer på detaljer. ← Kvinner vet å be om oppmerksomhet på en skikkelig måte, menn stiller seg opp i gangen (eventuelt på et nettforum) og gauler til noen svarer dem. .......faen ;P
Gjest Bdog Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Manglende innsikt er tilfeldigvis det eneste inngangskravet snusfornuftige kjærring-klubb - SKK har Så ja, du glir rett inn. Hvis du hadde lest førsteinnlegget nøye hadde du fått med deg at menn ikke ønsker å "gli inn i" snusfornuftige kjerringer.
Gjest Bdog Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Kvinner vet å be om oppmerksomhet på en skikkelig måte, menn stiller seg opp i gangen (eventuelt på et nettforum) og gauler til noen svarer dem. .......faen ;P ← Det har du rett i. En kronisk oppmerksomhetssyk kvinne har nok øvelse til å gjøre henne til mester.
Gjest Bobcat Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Så var det dette med kasting av stein og glasshus, da..
Champagnepiken Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Men Bdog - hva med oss som BÅDE har dagbøker OG et normalt liv og kanskje bruker forumet her til å få ut det som ingen i hverdagslivet vårt har noe med? De tankene det bare er så himla godt å få UT noen ganger?!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 jeg skjønner bdog. du er på feil sted, kompis. de jentene du beskriver er det få av i Norge. tro meg...
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 og jeg hater typer som bobcat. leker deilige... jaja, du er sikkert snill.
Lestat Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg synes det er drøssevis av snusfornuftige kvinns på dette diskusjonsforumet. Mange av dem er single eller har samlivsproblemer også. Alt skal diskuteres, respekteres, snakkes om, deles, bla bla bla. Det er ufattelig avtennende med slike damer. Det blir det samme som mannlige nerder. ← Jeg tillater meg å svare i samme stil som du forfekter: Du har en svært begrenset innsikt ! (OT: kan man kalle folk dum her uten å bli moderert ?) Mener du virkelig at folk er snusfornuftig på grunn av at du har et annet perspektiv? Mener du å hevde at du har det eneste riktig perspektiv i forhold til andre ? Evner du egentlig å ha et minimum av empati ? Sorry. Jeg prøver så godt jeg kan å tilegne deg et tenkeappererat, men så langt er mitt inntrykk ikke spesielt bra, ja faktisk tar jeg meg selv i å tenke "baaaaaanaaaan" (med en take vanilje..). Jeg hadde i utgangspunktet tenkt og gitt en god faen i hva du (og andere iditoer) mener i denne tråden. La en idiot være idiot !. Når folk så påberoper "manneætta" (eller at kvinner er sånn og sånn, og at menn her er nerder), ja da må jeg bare protestere. Selv om du er en tosk så ikke en gang prøv med dine sjelseevner å klatre på ryggen til andre. Endret 16. mars 2007 av Lestat
Gjest Bobcat Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 (endret) og jeg hater typer som bobcat. leker deilige... jaja, du er sikkert snill. ← Selvsagt leker jeg deilig. Det er jo (nesten) ingen som vet hvor jævlig jeg egentlig ser ut her inne. Noen friheter må man da vel kunne ta seg. Endret 16. mars 2007 av Bobcat
Lestat Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg synes det er drøssevis av snusfornuftige kvinns på dette diskusjonsforumet. Mange av dem er single eller har samlivsproblemer også. Alt skal diskuteres, respekteres, snakkes om, deles, bla bla bla. Det er ufattelig avtennende med slike damer. Det blir det samme som mannlige nerder. Skikkelige kvinnfolk har jobb og hobbyer de bruker energien sin på. De skjeller og smeller kanskje litt hjemme, men de gidder ikke analysere alle filleting opp og ned og i mente. Snusfornuftige damer må være forbannet kjedelige å bo sammen med: ingen overraskelser, ingen impulsivitet, ingen moro. Bare sjelevrenging og gnåling om hva som er riktig ifølge boka. Kikket forresten i noen dagbøker. De damene som skriver der virker iallfall som de har et normalt liv og ikke fyller livet med andres problemer. ← Jeg skjønner ditt perspektiv. Skulle jeg dog ha realitersvudert ditt syn så ville jeg nok ha kommet til den sluttningen at du enten mangler evne, eller vilje, til å bruke tid på å sette seg inn i andre menneskers perspektiv. Det er selvfølgelig mulig at du har rett, og det er selvfølgelig mulig at du er ute etter å provosere på din svært prepubertale og patatisk måte. Uansett, velkommen. En eller annen plass i samfunnet er det sikkert behov for ditt dogmatiske og svært forenklende syn Endret 16. mars 2007 av Lestat
Gjest Bdog Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 Men Bdog - hva med oss som BÅDE har dagbøker OG et normalt liv og kanskje bruker forumet her til å få ut det som ingen i hverdagslivet vårt har noe med? De tankene det bare er så himla godt å få UT noen ganger?! ← Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe galt i å bruke et forum. Det er selvutvikling og kan være nyttig for å få løst et reelt problem. Det er denne ensidige fokuseringen på hvordan et ideelt samliv skal være som jeg stiller meg uforstående til. Jeg blir faktisk skremt av tanken på at det finnes kvinner der ute som har en løsning på allverdens samlivsproblemer. Å bli sammen med en slik kvinne kan jeg tenke meg ville blitt en uhyggelig overraskelse. Ikke bare er det en omfattende kravliste man vil måtte gå gjennom på forhånd, men vel inni samme hus, risikerer man å bli presentert for alle slags regler for hvordan man skal diskutere, dele arbeid, barn, pensjonsordninger, etc. Hvor mye energi er det sunt å putte i å analysere samlivsproblemer? Hvis slike problemer er et viktig interessefelt, vil jeg tro det i seg selv er en hovedårsak til samlivsbrudd. Det er som å lese litteraturvitenskap i stedet for å lese bøker. Man blir ikke særlig morsom, opplyst eller spennende av å lese bindsterke verk om litteraturens klassikere. Tvertimot blir man sannsynligvis en kjedelig grå mus. Det beste er jo å forsøke å leve et liv det kunne skrives en bok om. Om enn det bare er en dagbok. På sammme måte tviler jeg på at en samlivsekspert er en god partner. For er det rart folk skiller seg når den ene parten har et ferdig sett av regler for hvordan alle detaljene i samlivet skal være?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Jeg tillater meg å svare i samme stil som du forfekter: Du har en svært begrenset innsikt ! (OT: kan man kalle folk dum her uten å bli moderert ?) Mener du virkelig at folk er snusfornuftig på grunn av at du har et annet perspektiv? Mener du å hevde at du har det eneste riktig perspektiv i forhold til andre ? Evner du egentlig å ha et minimum av empati ? Sorry. Jeg prøver så godt jeg kan å tilegne deg et tenkeappererat, men så langt er mitt inntrykk ikke spesielt bra, ja faktisk tar jeg meg selv i å tenke "baaaaaanaaaan" (med en take vanilje..). Jeg hadde i utgangspunktet tenkt og gitt en god faen i hva du (og andere iditoer) mener i denne tråden. La en idiot være idiot !. Når folk så påberoper "manneætta" (eller at kvinner er sånn og sånn, og at menn her er nerder), ja da må jeg bare protestere. Selv om du er en tosk så ikke en gang prøv med dine sjelseevner å klatre på ryggen til andre. ← Jeg skjønner ditt perspektiv. Skulle jeg dog ha realitersvudert ditt syn så ville jeg nok ha kommet til den sluttningen at du enten mangler evne, eller vilje, til å bruke tid på å sette seg inn i andre menneskers perspektiv. Det er selvfølgelig mulig at du har rett, og det er selvfølgelig mulig at du er ute etter å provosere på din svært prepubertale og patatisk måte. Uansett, velkommen. En eller annen plass i samfunnet er det sikkert behov for ditt dogmatiske og svært forenklende syn ← Jeg har lest begge innleggene to ganger, men ikke funnet et eneste argument. Jeg må si det er ganske underlig at slike innlegg får stå umoderert.
Gjest Bdog Skrevet 16. mars 2007 #18 Skrevet 16. mars 2007 jeg skjønner bdog. du er på feil sted, kompis. de jentene du beskriver er det få av i Norge. tro meg... ← Du sier noe. Jeg var sammen med en utenlandsk dame i mange år. Kanskje jeg er for godt vant...
Gjest Bdog Skrevet 16. mars 2007 #19 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har lest begge innleggene to ganger, men ikke funnet et eneste argument. Jeg må si det er ganske underlig at slike innlegg får stå umoderert. ← Det var meg det.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #20 Skrevet 16. mars 2007 Du sier noe. Jeg var sammen med en utenlandsk dame i mange år. Kanskje jeg er for godt vant... ← For godt vant til hva? Fortell oss litt om denne kvinnen og hva hun har som vi norske kvinner må tilegne oss Venter spent her med penn og papir :kys_2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå