Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Hadde første visning i dag, og det kom tre stykker. Enda vi har en pen leilighet midt i Oslo sentrum. Ble lei meg nå. Trodde det skulle gå bedre.

Noen som har noe bra å si? Opplevd noe lignende? Begynner å bli redd for ikke å få solgt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For høy prisantydning? Dårlig annonse/få bilder?

Men du får nok solgt den :)

Skrevet

Prisantydning kan være for høy for atl jeg vet selvsagt. Men annonsen er bra, har mange fine bilder og mange har sett den. håper det kommer mange i helga...

Skrevet

Det er helga som er den store visningstiden. Det kommer sikkert flere da! Ingen vits i å stresse lenger heller, første bud må jo uansett stå 24 timer etter siste visning.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Det er sikkert fordi det er en hverdag. Jeg gidder ikke gå på hverdagsvisninger hvis jeg kan unngå det. Vi diskuterer selv hvilke dager vi skal ha visning på vår leilighet, og jeg tenker at hverdager er uaktuelt. Megleren får bare finne seg i å jobbe på lørdag og søndag. En annen grunn kan være at det kanskje er flere lignende leiligheter til salgs i området akkurat nå. Hvis de skiller seg positivt ut og kanskje har lavere pris enn din kan det være nok. Vi har også blitt fortalt av meglere at slike ting kan være litt tilfeldig, det trenger ikke være noe galt med leiligheten din. Du trenger uansett bare én kjøper, og får du to budgivere har du straks en stor sjanse for å gå over takst. Det skal ikke så mye til. :)

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hehe, hadde vi hatt 3 stykker på visningen i leiligheta som kjære solgte når vi flyttet sammen hadde vi vært overlykkelige! Første gangen kom det 1, de to neste gangene ingen i det hele tatt og siste gangen én (og han ville kjøpe leiligheta for nesten 200.000 under takst!!). Og det var ei fin leilighet i en ettertraktet bydel, med skole og barnehage som nærmeste nabo og busser som går 6 ganger i timen!

Til slutt solgte han til sønnen til ei på jobben som akkurat hadde gjort det slutt med samboer :ler: Ta det med ro, det kommer etterhvert.

Skrevet

Vi hadde ingen på annonsert visning og solgte til takst til ei som var på privatvisning uka etter.

Skrevet

kom ikke så mange på vår visning heller. men det var da nok med bare ett par,for de bydde jo over hverandre. fik 150 000 mer enn takst og var veldig fornøyd. selv om vi så litt mørkt på det når det ikke kom flere på visningen..

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...