majan Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Heisann, må si jeg som mamma sitter her og gru-gleder meg til mandagen, gleder meg til han får fjernet dem for han har jo stakkars meg vært så mye syk i det siste. Men gruer meg veldig til operasjonen hans og til tiden etter, for jeg har selv fjernet mandlene for 12 år siden og synes det var HELT J*vlig Men nå oppstod det jo litt komplikajsoner etterpå da med meg og de sier jo at barn leger seg fortere da Men er det ikke ekkelt og se barnet i narkose? og det er sikkert veldig vondt etter operasjonen( stakkars åpne sår i halsen og greier) noen som har vært igjennom dette med egne barn og ønsker og fortelle og roe meg ned??? hadde satt veldig stor pris på det
Helen Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Det er ikke så vondt å fjerne mandlene på unger som på voksne. To av mine unger og stedattera mi har fjernet mandlene, det gikk helt fint. Ungen blir litt sår i halsen etterpå men ingen av mine unger har klaget noe særlig, også får de spise så mye is de vil, det er stas det. Litt ekkelt er det å se ungen får narkose, men de sovner så fort så man rekker nesten ikke å tenke før man må gå ut for ungen alt har sovnet. Det er litt leit å gå der i fra for da føler man at man på en måte mister kontrollen, for da overlater man ungen sin til legenes hender, det synes jeg er litt skummelt på en måte. Man har mange tanker før man får se igjen ungen sin på oppvåkningen.
ToveM Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Yngstemann her fjernet mandler for noen år siden, det gikk helt uten problemer, Det første hun spurte etter når hun våknet etter narkosen var mat...selvfølgelig kan det komplikasjoner, men det er vel sjelden
Kayli Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Begge mine har fjernet mandlene, minsten i høst. Som de andre skriver her, var det fælt å se dem få narkose. Men, de kom seg fort etter operasjonen, og vi fikk et nytt liv alle sammen - begge gangene! Husk å ha masse saftis og saft på lager. Sønnen vår levde på det de første dagene...
Fru Blå Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Datteren min på 5 år fjernet den falske mandelen i går. Jeg hadde også gruet meg veldig i forkant til narkosen, men det gikk veldig bra! Det var pappaen som var inne med henne både før og etter operasjon, mens jeg ventet utenfor med sønnen vår. Hun fikk velge en premie som avledning, mens de stakk i handen hennes. Når hun fikk narkosen sovnet hun på 10 sekunder. På oppvåkningen var hun litt sutrete og ville til mamma, mest for hun var trøtt tror jeg. Når han kom ut med henne etter 1 time var hun enda ikke helt våken. Hun sovnet i armene mine på pauserommet og sov vel 1 time. Når hun våknet fikk hun premie, og hun var i godt humør og relativt god form. I dag er hun helt frisk og fin uten noen vondter. Lykke til med sønnen din på mandag! Du vil helt sikkert se at det var ikke så ille når du har fått det overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå