Donpedro Skrevet 16. mars 2007 #21 Skrevet 16. mars 2007 Jeg vet at det finnes mye ondskap der ute, alikevel så trodde jeg på empatiske evner i en slik stilling. Så glad for at jeg skal ut der en gang og snakke munnen av dem, de kan rett og slett bare prøve seg ............................ ← Skjønner ikke hva du mener?
Gjesten29 Skrevet 16. mars 2007 #23 Skrevet 16. mars 2007 På generellt grunnlag kan jeg forsvare mennesker, slike saker som dette er tragiske, derfor skrev jeg at jeg faktisk gleder meg til å ev møte dem og stille spørsmål om eventuelle manglende sjelsevner, det var bare det ..
mysan Skrevet 16. mars 2007 #24 Skrevet 16. mars 2007 På generellt grunnlag kan jeg forsvare mennesker, slike saker som dette er tragiske, derfor skrev jeg at jeg faktisk gleder meg til å ev møte dem og stille spørsmål om eventuelle manglende sjelsevner, det var bare det .. ← Og dette burde vi ha skjønt?
Gjesten29 Skrevet 16. mars 2007 #25 Skrevet 16. mars 2007 Og dette burde vi ha skjønt? ← Jeg forstår at du tenker slik,men jeg synes selvfølgelig ikke det er noe alle burde ha skjønt. Av og til når man sitter her foran denne dingsen og takene vandrer så kan det fort bli litt svevende.
mysan Skrevet 16. mars 2007 #26 Skrevet 16. mars 2007 Hmmmnjaa.... svevende er én ting. Kommentarer som disse som du serverer Tentacle, er noe helt annet: Jeg visste du ville komme med noe slikt. Deg om det. ← Tja, jeg tror nok de fleste skjønner ka jeg tenkte på. Du bare liker å presisere litt siden du vet best ← Kanskje det er noe internt mellom deg og Tentacle, og at hun skjønner hvor du vil med dette. Ikke vet jeg, jeg syntes bare det var litt merkelig.
Gjesten29 Skrevet 16. mars 2007 #27 Skrevet 16. mars 2007 Hmmmnjaa.... svevende er én ting. Kommentarer som disse som du serverer Tentacle, er noe helt annet: Kanskje det er noe internt mellom deg og Tentacle, og at hun skjønner hvor du vil med dette. Ikke vet jeg, jeg syntes bare det var litt merkelig. ← Misforståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå