Gå til innhold

Forlover

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det vanlig at mannen plukker ut brudebuketten? Ut fra hva folk skriver her inne, får jeg inntrykk av at bruden ornder dette selv. Nå tror jeg mannen vet hvordan bukett jeg vil ha, men ville ikke likt det om verken han eller forlover visste noe om hvilke farger eller blomster, og at de skulle bestemme det selv.

Det var jo vanlig, i dag er det vel litt etter som. Mange av mine venninder har latt mannen bestille, og så ringer de eller forlover til floristen og snakker litt om hva hun liker, så kan blomsterdekoratøren sette sammen noe som er fra mannen, men som ikke bryter med brudens ønsker. Eventuelt er forlover med mannen i butikken, da kan hun ha med bilde av kjolen uten at mannen får se. Men jeg kjenner også jenter som har ordnet alt selv, så dette blir ettersom hvor opptatt man er av å ordne alt selv eller ei (ikke alle som har like stort behov for å ha kontroll over alle detaljer, og noen synes det er en romantisk og koslig overraskelse med buketten fra mannen.) (PS: ser ikke på det som noe negativt med ønske om kontroll)

Tror forresten at vi som er her inne er litt over middels opptatt av bryllupsforbredelsene, så det er jo ikke slik at vi nødvendigvis er representative for den gjennomsnitlige brud.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ok. Grunnen til at jeg vil ordne det selv, er at jeg ikke har tenkt til å kjøpe ferdig bukett, men bare snurre sammen noen blomster selv, og har en bestemt tanke om hvordan jeg skal gjøre det (*prøver desperat å ro meg unna et bridezilla-stempel*).

Skrevet
Ok. Grunnen til at jeg vil ordne det selv, er at jeg ikke har tenkt til å kjøpe ferdig bukett, men bare snurre sammen noen blomster selv, og har en bestemt tanke om hvordan jeg skal gjøre det (*prøver desperat å ro meg unna et bridezilla-stempel*).

:ler::ler:

Jeg skal lage blomster til meg og knapphull til gutta selv jeg, så jeg kjenner meg igjenn i den derre bridzillaunnaroingen ja... :ler: Flere av de "gamle" som reagerer på at jeg ikke følger tradisjon. Men ærlig talt, bruker heller pengene på ekstra gjester og slik jeg har tenkt å gjøre det så gjør jeg en nesten like god jobb selv (veldig enkelt opplegg). :sjarmor:

Skrevet
Arlig talt dette synes jeg var et helt unodvendig innlegg. Tror ikke du har lest det i det hele tatt...

Jeg begynner med a si at det ikke er i Norge samt at hun ikke ma la seg skremme, og avslutter med at man som regel har et mer avslappet forhold til bryllup der hjemme.

Joda, jeg hadde lest hele innlegget, og påpekte det du sa selv, at dette ikke gjaldt for de situasjonen som det ble spurt etter her. Og de skulle vel være unødvendig ja, men det er alikevell mange som lar seg stresse av slike innlegg som beskriver en lite hyggelig situasjon (som altså her ikke var veldig relevant)

Nuvell. Lykke til med å finne ut av forlover/brudepikerollen til dere begge. Og det er som nevnt av omtrent hver eneste personi denne tråden uten tvil lurt å ringe bruden og ta en prat så snart som mulig og få avklart hva denne ser for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...