Gå til innhold

Ganske (lett)lurt..

KingPin

Anbefalte innlegg

Reklamen her inne imponerar meg, i grunn. Som f.eks reklamen for "Biorytmer til din mobil". For berre 20,- kjem det tikkande inn ei melding som seier korleis veka di blir. Jepp! Smart. Og kva er vel 20,-, lizzom..

Send Bio DDMMYY til det og det, og få verden rett i lomma.

Jepp..

Les DDMMYY ein gang. D-M-Y. Dummy. Jepp. BIO DUMMY! And you are paying for it! Sucker!!

Men hey, det kan då i allefall ikkje kallast misvisande reklame.

*Badang - pisj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffomann

20 kroner er jo ikke så dyrt når man tenker på at man får vite framtiden. Jeg hadde tatt mye mer om jeg hadde visst dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den eksakt samme "sikkerheten" om fremtiden får du opp, helt gratis, her på KG da, Kaffomann. Så gir du meg litt mer enn 20 kroner, kan jeg gi deg linken? :) (Eller, du kan spare de pengene også, og finne den selv, men det spørs om man gidder... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Kaffoman. Du blir snart gift. (og denne fikk du høre gratis gett...)

:overrasket:

(du er enkel å lese, beklager, jeg mener ikke at du er enkel, men ...send meg en pm hvis det er noe mer du lurer på, så jeg slipper å avsløre hele livet ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffomann

Snart gift? :sjokkert:

Hadde håpet på bra fremtidsutsikter... :(

Endret av Kaffomann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For bare ti kroner kan dere få mer nøyaktige ukesbeskrivelser fra meg bare en uke på etterskudd!!11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest 1

De klarsynte på høyresiden av KG forumet kan vel også bidra til å fortelle brukerne hvordan fremtiden deres vil bli. De sender det neppe på sms men kunden kan alltids betale noen hundrelapper for klarsynte scenarier via en telefonsamtale. Det jeg lurer på er hvor ulike svarene blir avhengig av hvem av de klarsynte man spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...