Gå til innhold

Elsker han meg tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Spørsmålstegnet
Skrevet

Kjærsten min sa en gang i fylla at han elsker meg. Jeg sa det tilbake og var gla`og bli`... :)

Men etter det har han aldri sagt det igjen... Det var i september i fjor. :forvirret:

Har vel egentlig ikke sagt det jeg heller da, men jeg har skrevet det til ham i et kort han fikk på julaften. Jeg fikk også kort av ham på julaften, og der stod det "utrolig glad i deg"... :grine:

Var det bare fyllerør at han elsker meg, eller var det kanskje at han ikke tør å si det edru??

Vi bor sammen og han sier han er kjempelykkelig med meg, så jeg tror han har all grunn til å skulle elske meg, da!! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk også kort av ham på julaften, og der stod det "utrolig glad i deg"...  :grine: 

Ja, det var virkelig noe å gråte over. Damer... :forvirret:

Gjest Purple
Skrevet

Det er ikke alle som bruker ordet elske. Det ordet fins ikke i mitt vokabular (annet enn "jeg elsker sjokolade"). Å si til en mann at jeg elsker ham er jeg slettes ikke sikker på at kommer til å skje noengang.

Skrevet

Hollywood skulle hatt dabb, gitt. Kvinnfolk trur at mannfolk skal vandre rundt og seie "eg elskar deg" mårra, middag og kveld.. Sorry dama, du merkar om han sluttar å elske deg. Då ligg du brått aleine..

*Badang - pisj*

Skrevet

Tror ikke du skal tvile på at han elsker deg! Han er nok bare ikke typen til å gå rundt å proklamere det hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...