Gjest beekeeper Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Etter jeg kom hjem til en tulipan-massaker i morges, så tror jeg i grunn at pusene mine kjeder seg litt når jeg ikke er hjemme. Har dere noen bra tips til leker eller noe jeg kan lage til så de har noe å gå løs på? Jeg tenkte kanskje på å henge opp en dorull i taket med noe artig inni, sånn at de kan gå løs på den eller noe. Men så vet jeg ikke hva jeg skal henge den opp med :klø: Pusene har mange dyre leker, men disse blir som regel liggende på gulvet mens blomster og dopapir er mer populært. Kom med tips!! Endret 15. mars 2007 av beekeeper
Vihi Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det gule egget inne i kinderegget!! Fantastisk populært her iallfall. l hel eller halv versjon. Ellers er hårstrikkene mine også populære leketøy. Jeg har også kjøpt en haug med dyre leker, men erfaringen er at hun ender opp med de enkleste tingene.. Dorullen kan du jo evt feste med en hyssing gjennom hylsa, festet i en skruekrok i hver ende? Endret 15. mars 2007 av Vihi
Catus Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hos oss er det veldig stas å løpe etter de gule kindereggene og korker til hårskum o.l. De har også et lite sammentovet garnnøste som de er veldig glade i å jakte på. Det lager man enkelt selv. Ellers elsker de noe så enkelt som et sammenkrøllet papirark. Det er noe av det morsomste den ene pusen min kan løpe etter. Jeg har erfart at det enkle ofte er det beste. Ofte er det tilfeldig hva som blir favorittlekene.
Arwen Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Katter er veldig glad i tulipaner, så kan hende det ikke hjelper med andre leker. Mine synes hvertfall de smaker fortreffelig. Samme med kattene til søsteren min.
Gjest beekeeper Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Å, så supre tips dere har! Kinderegget skal testes ut! Hårstrekkene mine er long gone allerede Men det er sånne ting som slår an. Når jeg rydder bak sofaen eller i kriker og kroker, så finner jeg mye rart!!
Gjest Silmarill Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 (endret) kjenner igjen det du skriver om blomster og hårstrikker! Kindereggleken er nevnt ser jeg, men bordtennisballer er kjempepopulært for mine katter. Kjøper av og til en pose med bordtennisballer på enten (max20, Nille, eller Europris) Tror det koster ca. kr. 20; for 10 stk.) Plastikkbruskorker er også populært. Jeg har alltid en tom pappeske stående som de syns er kjempeartig å sloss om. Endret 16. mars 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå