Gjest Cleopatra Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Er det noen som har prøvd begge deler? Merker man forskjell eller er de like gode å gå i?
LadyInRed Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 (endret) har ikke crocs, og vet heller ikke prisen på de. Men jeg har kjøpt merket BO. kostet 250 kr. De er veldige gode ! Endret 21. mars 2007 av LadyInRed
Gjest baby-E Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 jeg syns de ekte er best på foten. Klarer likaom ikke forklare hvorfor, men du merker godt at de ikke er laget av samme materiale
Cata Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Syntes de kjentes like ut da jeg prøvde i butikken, men endte med å handle ekte vare på nett. Det ble ikke så mye dyrere enn "kopien" i butikken. Mulig man kjenner forskjell når man bruker dem over tid.
LadyInRed Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Syntes de kjentes like ut da jeg prøvde i butikken, men endte med å handle ekte vare på nett. Det ble ikke så mye dyrere enn "kopien" i butikken. Mulig man kjenner forskjell når man bruker dem over tid. ← hvor kjøpte du dem? jeg vurderer å kjøpe sandalene som jeg har sett reklame av. de så rågode ut!!!
Drua Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Ei på jobben har både ekte og falske, og hun sier man merker forskjell på den måten at de ekte er mykere og at hun liker de best.
Drua Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 hvor kjøpte du dem? jeg vurderer å kjøpe sandalene som jeg har sett reklame av. de så rågode ut!!! ← http://www.taylorshoes.com/cayman.htm
Cata Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 hvor kjøpte du dem? jeg vurderer å kjøpe sandalene som jeg har sett reklame av. de så rågode ut!!! ← Jeg kjøpte mine her men det er ganske mange nettsteder der man kan få kjøpt dem billigere enn på skobutikken.
Susannah Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 (endret) hvor kjøpte du dem? jeg vurderer å kjøpe sandalene som jeg har sett reklame av. de så rågode ut!!! ← Du kan lese mer om å kjøpe kjøpe Crocs fra utlandet her. Endret 21. mars 2007 av Susannah
Snuppedeisa Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 jeg syns de ekte er best på foten. Klarer likaom ikke forklare hvorfor, men du merker godt at de ikke er laget av samme materiale ← Må bare kommentere dette, for det stemmer nemlig ikke. Begge modellene, både "ekte" og "falsk", er laget av det samme materialet. Forskjellen er at den falske modellen ikke er ortopedisk og ergonomisk utformet på samme måte som crocsene. Men samme materiale er det altså snakk om, og de skal være nokså like å gå med. Mye billigere å kjøpe de på internet enn i butikkene her ja..
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Må bare kommentere dette, for det stemmer nemlig ikke. Begge modellene, både "ekte" og "falsk", er laget av det samme materialet. Forskjellen er at den falske modellen ikke er ortopedisk og ergonomisk utformet på samme måte som crocsene. Men samme materiale er det altså snakk om, og de skal være nokså like å gå med. Mye billigere å kjøpe de på internet enn i butikkene her ja.. ← Har du noen link til dette?
gladidag Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 http://www.taylorshoes.com/cayman.htm ← Hei. har sett noen fine sandaler...og crocs som er hele(til jobb) Når du bestilte fra taylorshoes, hvor mye måttte du betale i toll og avgifter??
Drua Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 Hei. har sett noen fine sandaler...og crocs som er hele(til jobb) Når du bestilte fra taylorshoes, hvor mye måttte du betale i toll og avgifter?? ← De som koster $ 29,90 = 183 kr (Gitt en dollarkurs på 6,13) Under 200 kr= ingen toll/avgifter - frakt kommer utenom.
gladidag Skrevet 25. mars 2007 #14 Skrevet 25. mars 2007 De som koster $ 29,90 = 183 kr (Gitt en dollarkurs på 6,13) Under 200 kr= ingen toll/avgifter - frakt kommer utenom. ← De eg vil ha koster selvsagt 39.90!!!
Amanlis Skrevet 25. mars 2007 #15 Skrevet 25. mars 2007 Litt OT: Hvordan er størrelsene? Jeg bruker 39 til vanlig, trenger jeg ha det i Crocs også?
Cathie Skrevet 25. mars 2007 #16 Skrevet 25. mars 2007 Må bare kommentere dette, for det stemmer nemlig ikke. Begge modellene, både "ekte" og "falsk", er laget av det samme materialet. Forskjellen er at den falske modellen ikke er ortopedisk og ergonomisk utformet på samme måte som crocsene. Men samme materiale er det altså snakk om, og de skal være nokså like å gå med. Mye billigere å kjøpe de på internet enn i butikkene her ja.. ← Nå finnes det en haug av Crocs etterligninger da, og alle disse er ikke samme materiale! Det kjenner du hvis du sjekker etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå