Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har jeg en Sony Ericsson K500i. Har hatt den i to år, og er veldig fornøyd med den, bortsett fra at spaken nå har begynt å bli veldig sliten og kranglete.

Jeg skal kjøpe mobil uten abbonement, og vil holde meg til ca 2000 kr.

Har sett på modellene K610i, K750i og W810i.

Noen som kan gi meg noen anbefalinger?

Endret av Eføy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg vill gått for en W810i :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har (hadde, bytta med sambo) w810i og jeg er kjempefornøyd.

Det er god lyd og fungerer veldig godt som en walkman i tillegg har den alt man trenger som telefon. Den har ikke 3g, men for min del hadde jeg ikke bruk for det uansett. 2 megapixel kamera og den tar veldig gode bilder :) Jeg anbefaler den veldig.

Skrevet

Flott med tilbakemeldinger. Takk skal dere ha. :) Kom gjerne med flere!

Gjest **Evergood**
Skrevet

Jeg har K610i og er kjempe fornøyd. Det er første gangen jeg har hatt Sony Ericsson. Har alltid hatt nokia. Kunne ikke tenkt meg å bytte.

Skrevet

Det var egentlig det jeg også tenkte, når jeg fikk sony ericsson'en som jeg har nå. Selv om min nå er sliten og gammel, har jeg ikke noe lyst til å bytte merke.. :)

Skrevet

Ikke kjøp noen av dem, alle er utgående modeller.

Kjøp W880i :)

Gjest Marie81
Skrevet
Jeg har (hadde, bytta med sambo) w810i og jeg er kjempefornøyd.

Det er god lyd og fungerer veldig godt som en walkman i tillegg har den alt man trenger som telefon. Den har ikke 3g, men for min del hadde jeg ikke bruk for det uansett. 2 megapixel kamera og den tar veldig gode bilder :) Jeg anbefaler den veldig.

Støtter denne ! Bytta fra Nokia nå, dette ble min første Eriksson mobil - veldig fornøyd ! :)

Gjest Tweek
Skrevet
Støtter denne ! Bytta fra Nokia nå, dette ble min første Eriksson mobil - veldig fornøyd ! :)

:Nikke:

Jeg har alltid vært uheldig med mobilene, men har alltid hatt siemens.

Men jeg har ikke w810i nå, men z710i fordi jeg hadde så lyst å prøve klapp telefon. Men den er ikke like god som w810i :( (ikke at jeg hadde regnet med det da)

Gjest Tessmira
Skrevet

Har K750i nå å er kjempe fornøyd med den, men kommer nok til å kjøpe meg K800i etter hvert.. mest pga kameraet ;) Jeg knipser mye bilder å da er det greit å ha et bra kamera på mob, er så fort gjort å glemme digital kamera`et :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg har K610i og er kjempe fornøyd. Det er første gangen jeg har hatt Sony Ericsson. Har alltid hatt nokia. Kunne ikke tenkt meg å bytte.

Signerer på denne. Jeg er kjempefornøyd med min K610i.

Skrevet

Jeg har både k750i og w810i. Og vil anbefale w810i. Er en veldig grei telefon, og har ikke den samme joysticken, mer en navigasjonsknapp . Den har også et veldig bra walkmanprogram. (dessuten kan du ha mobil msn på den, om du har djuice )

w810i har mye bedre farger på displayet, har edge,og den tar fine bilder (både k750i og w810i har 2 megapixler) og har kjempegod lyd.

Eneste minuset jeg kommer på, er at det ikke er klokke som skjermsparer på w810i, det har k750i.

Jeg er i allefall mest fornøyd med min w810i :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg mener jeg hsr hatt klokke som skjermsparer på min w810i. Muligens jeg husker feil men de fleste mobiler har vel de.t

Skrevet

Takk for flere tilbakemeldinger! :)

Spørs om dere ikke er iferd med å overbevise meg nå ja.. :ler:

Skrevet
Jeg mener jeg hsr hatt klokke som skjermsparer på min w810i. Muligens jeg husker feil men de fleste mobiler har vel de.t

Jo, de har det om du trykker på walkman knappen, mens på k750i er den på skjermen hele tiden :)

Skrevet

Jeg har k610i og er kjempefornøyd! Min første SE, og jeg er helt forelsket. Skal aldri ha noe annet merke igjen.

k610i og w810i er veldig like. 610i har 3G og 810i er mer en musikktelefon, men man kan også spille musikk på 610i, men man må kjøpe høretelefoner ved siden av og det er mindre lagringsplass enn på 810i. Ellers er kameraer like. Litt kult at 610i har videosamtale, hvis du kjenner noen andre som har den funksjonen.

Har du bruk for en mobil med musikkspiller?

Hvis du velger k610i så velg for all del den røde modellen, den ser så utrolig mye freshere ut enn den grå ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har w810i og er kjempe fornøyd med den, så den vil jeg anbefale.

Skrevet

Jeg har k610i og er kjempefornøyd. Har selvfølgelig den røde :kgblunk:

Skrevet (endret)

Pokker at jeg ikke klarer å bestemme meg! :ler:

Gjør forsåvidt ikke så mye, siden jeg ikke skal kjøpe den riktig enda, men..

Nei jeg trenger egentlig ikke walkman på telefonen. Har en fin mp3 spiller som jeg fikk av samboeren min for en stund siden, så den vil jeg jo gjerne fortsette å bruke.

Om jeg velger k610i-modellen skal jeg selvsagt ha den røde. Jeg kikket på den for noen måneder siden også, og bestemte meg for å ta den, men så droppet jeg å kjøpe noen telefon i det hele tatt.

Og nå er jeg altså temmelig usikker..Sier dere at w810i og K610i er så og si like bortsett fra 3G og walkman-greiene?

Endret av Eføy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...