Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å tegne et abonnement på et ukeblad, men det er kommet mange tilskudd til den jungelen i det siste. Er interessert i de "vanlige" tingene som mote, helse, interessante artikler osv.

Hvilke blader liker du best? Noen som abonnerer? Noen blader du absolutt vil fraråde? Og en ting til: er det forresten noen som abonnerer på utenlandske magasiner? Blir det veldig dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg abonnerer på Elle Interiør og iForm, og så kjøper jeg britiske Cosmopolitan rimelig fast. De to første er innen interesseområdene mine og velegnet til inspirasjon, mens jeg mer har kommet inn i Cosmo-vanen. Har aldri prøvd å abonnere på noe fra utlandet, så det vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Tidligere har jeg abonnert på både Woman og Det Nye.

Men hadde mye problemer med abonnementet mitt på Woman (ofte jeg ikke fikk bladet levert), og hos kundeservice der var det ikke mye hjelp å få! Så etter å ha fått bladene mer enn 2 måneder forsinka flere ganger sa jeg opp mitt abonnement der.. Bladet var jeg forsåvidt fornøyd med, men hjelper ikke det når man ikke får hva man betaler for. Så nå kjøper jeg det heller i butikk hvis det ser interessant ut.

DetNye er jeg veldig fornøyd med. Veldig gode reportasjer, og passe mengde av mote/underholdning o.l.

Gjest Cleopatra
Skrevet

Jeg abonnerer akkurat nå på KK, men det er fordi jeg fikk et tilbud hvor jeg samtidig fikk med ansiktskrem og rensekrem fra Vichy til 348,- for 16 uker.

Kommer ikke til å fortsette abonnementet etterpå.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg abonnerer på cosmopolitan og er veldig fornøyd. Ellers kjøper jeg blader i butikken utenom hvis jeg syntes dem ser interresante ut.

Skrevet

jeg abonnerer ikke på noe blad nå. men har gjort det før.

blder jeg leser fast er

cosmopolitan

det nye

costume

Skrevet

Jeg abonnerer på DET NYE, og er meget fonøyd med det!

Skrevet

Det eneste norske bladet jeg av og til kjøper, er KK. Resten blir jeg like skuffet over hver gang jeg prøver. Jeg abonnerer på britisk Marie Claire, InStyle og Glamour, og er veldig fornøyd med det (selv om jeg kanskje tror jeg dropper Glamour når abonnementet skal fornyes). Sparer en god del i forhold til utsalgspris på Narvesen, og jeg synes det er veldig greit å slippe å lete etter dem i butikkene (de blir for det meste raskt utsolgt, og jeg vil helst ha de mindre "veskeutgavene").

Skrevet

Jeg liker KK best av de norske bladene. Det er et de få bladene som ikke er så veldig sexfikserte. Dessuten er det en del spennende reportasjer i det.

Abonnerer på Henne nå, men KK er likevel favoritten, så jeg kommer ikke til å fornye abonnementet. Jeg slo til pga. et sånt tilbud hvor man fikk 6 blader for 198,- og i tillegg en veske som så fresh ut. Vesken var jo selvsagt ikke så fin som den så ut som på bildet da..

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg abonnerer på ELLE, men tror jeg skal gi meg når det løper ut. Det er ikke alltid jeg syns det er noe bra, så da kan jeg heller kjøpe det i butikken hvis jeg syns det ser interessant ut.

Tidligere abonnerte jeg på DetNye, syns alle bladene til DetNye er så like.. Lest alt før. Godt mulig jeg har vokst i fra det :)

Ellers pleier jeg å kjøpe de bladene som ser interessant ut.

Henne, Cosmo, Woman er blader jeg kjøper med jevne mellomrom.

Skrevet
Jeg abonnerer på britisk Marie Claire, InStyle og Glamour, og er veldig fornøyd med det (selv om jeg kanskje tror jeg dropper Glamour når abonnementet skal fornyes). ).

Hvor mye koster et abonnement på disse bladene? Er du fornøyd med leveringstiden? Betalte du for dem med VISA? Ja, hvor fant du abonnentet forresten, på nett? Litt nysgjerrig i dag :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker Vanity Fair, men kjøper det nesten aldri fordi det er så dyrt i Norge, og vanskelig å få tak i her jeg bor. Andre ukeblader jeg leser av og til er Tique, Bonytt (evt Elle interiør), Henne... Men jeg blir "mett" av ukebladstoff for lange tider etter å ha lest et blad, så det er helt utenkelig å abonnere :)

Skrevet
Hvor mye koster et abonnement på disse bladene? Er du fornøyd med leveringstiden? Betalte du for dem med VISA? Ja, hvor fant du abonnentet forresten, på nett? Litt nysgjerrig i dag  :)

Jeg betalte £198 for 2 års abonnement på Marie Claire og Instyle (til sammen, altså) - bestilte det i januar fra IPC, som er et av de få abonnementfirmaene jeg har funnet som sender utenfor UK/EU. De har også kvantumsrabatt, så det lønner seg å bestille flere abonnementer på en gang. Glamour er det en god stund siden jeg bestilte, så jeg husker ikke hva jeg ga for det. Men også det var 2 års abonnement, og jeg regnet meg frem til at det lønte seg godt. Betaler med Mastercard, men det blir jo det samme som Visa. :)

Jeg er kjempefornøyd, bladene kommer når de skal, og jeg slipper alle de "gavene" de sender med i hytt og pine... For min del blir de tingene alltid liggende i en skuff og rote.

Skrevet

Har hatt KK og Det Nye innemellom. Nå har jeg Familien.. Det er jo i en helt annen gate, men synes det kan være koslig (fikk det i gave)

Skrevet

Eg abonnerar på Det Nye og er veldig nøyd med det. Blada varierer litt i kvalitet og interessante artiklar, men er jamnt over hyggeleg å få i posten kvar månad. Har og berre positive opplevelsar med kundeservice og å få bladet til rett tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...