Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Ettersom jeg er hekta på britiske "interiørprogrammer" på BBC dukker denne forkortelsen opp stadig vekk. Så vidt jeg kan forstå betyr det noe sånt som vedlikehold eller å dekorere i hjemmet. Noen som har en direkte oversettelse kanskje? Men mest av alt lurer jeg på hva det er forkortelse for. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 do it yourself betyr det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Takk! Så enkelt var det altså... . Og jeg som har lurt så fælt på dette sååå lenge. Trodde at det var noe med Domestic jeg. Sånn er det når man ikke ser skoger for bare trær. *lettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 et par tastetrykk på google gir som oftest det riktige svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Det hadde jeg heller ikke tenkt på... Men takk for at du tok deg bryet med å finne det for meg da! :D Utrolig irriterende å lure på sånne ting asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 ingen hårsmak. er mye jeg også lurer på meg jeg husker aldri hva når jeg får sjansen til å sjekke det. huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå