Pludre Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei ! Ville bare gi dere et lite tips om en kjempegod bok jeg har kjøpt meg ! Den heter: " Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus " av John Gray Kunsten å forstå det motsatte kjønn !! Denne boka er bare helt fantastisk, man får vite hva de forskjellige kjønns forskjeller og likheter er, og får en ny fortståelse for hvorfor menn er som de er og kvinner er som de er. Fikk liksom et mye bedre innblikk i ting og plutselig forsto jeg mye mer av hvorfor min kjære er som han er. Denne boken kan løse mange problemer, det er jeg helt sikker på, vel verdt å lese Klem fra Pludre som nå forstår mannen sin bedre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 29. mars 2002 #2 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei på deg pludre... Takk for tipset, men jeg har lest den, pluss 2 andre av samme forfatter, som omhandler samme tema. Flere skulle lest denne boken,-(disse bøkene) da er jeg sikker på at mye kunne vært annerledes... Vennlig fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 Tja. Jeg og lillesøsteren ga boka til foreldrene mine i julepresang for et par år siden, fordi vi følte at de hadde litt problemer i forholdet sitt. De satt forsåvidt pris på tanken, og leste boka. Begge to ble egentlig provosert av det de leste, og syntes at forfatteren var litt selvopptatt. I tillegg kjente de seg ikke igjen i det han skrev, tror han er veldig amerikansk i det han skriver. Og det funker ikke for norske ektepar i 40-åra, syntes de. Så for dem så fungerte ikke boka i det hele tatt, så vidt jeg har fått rapporter om. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 heia jeg har lest boka, begynneslen var den veldig kjedelig! men etter hvert så kjente jeg, oss så mye igjen. er ikke feridig enda, siden jeg er ingen stor leser, men etter meg så skal samboeren min lese den! jeg synes den er veldig god, og ja jeg tror at etter vi begge har lest den ferdig så forstår vi hverandre mye mer! men det som var negativ med boka, det var så mye gjentagelse! det ble ligsom lese om igjen og om igjen samme greia i nesten 5 sider! hehe, kanskje det er en mening med det da, for da husker man det når man leser det samme om igjen...... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå