Mamzen Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei! Spurte for litt siden om tips ang rase, og takker for svar!! canis.no var veldig fin Nå lurer jeg på om det er noen hundeutstillinger i østlandsområdet i nærmeste framtid?? Det hadde vært moro å sett de forskjellige rasene og hvordan de kan være. Noen som vet??
Tabris Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Gå på www.nkk.no og se på "terminlister". Der har du en god oversikt over utstillinger i hele landet.
Frey Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Det skal være en dobbeltutstilling i Letohallen neste helg.
Trillrund Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Det skal være en dobbeltutstilling i Letohallen neste helg. ← Dobbelutstillingen i Letohallen er NÅ i helgen, 17. og 18. mars.... Så er det en dobbel i Stangehallen 28. og 29. april
Frey Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Ja fader, dagene går fra meg her he he. Dyret her skal uansett ikke stilles før i juni, og jeg stiller bare i midtnorge så følger ikke så godt med hva som skjer andre steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå