Narya Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg ventet mensen den dagen jeg skulle fly, og utsatte den. Dessverre dukket ikke bagasjen (der p-pillene lå) opp før 2 dager etter min ankomst. Jeg tok da 2 piller med en gang, og en til på mitt faste tidspkt. En dag senere fikk jeg mensen, som nå har vart i 2.5 uke (dog mindre enn vanlig mengde). Idag venter jeg min faste mens. Jeg har ikke kontaktet lege, i og med at folk i dette landet prater minimalt med engelsk. Jeg har ingen kjønnsykdom heller. Er det noen som har vært ute for noe lignende, eller har noen formening om hva jeg burde gjøre? Det begynner jo å bli litt slitsomt dette her!
ashera Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Tror du bare skal fortsette å ta pillene som vanlig, slike overhopp fører gjerne til blødningsforstyrrelser fordi systemet er så finstilt. Dessuten: Har man glemt en pille , skal man ikke "ta den igjen". Hvis du ikke blør veldig mye, er det nok ikke farlig. Du bør imidlertid bruke tilleggsprevensjon til dato for vanlig mens er over.
brumma* Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg vil tro alt blir som vanlig igjen når du er ferdig med den pillefrie uka. Hvis jeg utsetter for lenge får jeg også mellomblødninger, og de gir seg ikke før jeg har hatt mensen. Ellers burde du sjekke i pakningsvedlegget hvordan du skal forholde deg nå, iom at du glemte to piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå