Trampe Skrevet 17. mars 2007 #21 Skrevet 17. mars 2007 Det skal bli det første jeg gjør i morra tidlig. JEg skal sette meg oppå trynet til sambo og dra rompeballene til side ← Hihi, jeg tenkte samme tanken. Ser for meg en forvirret mann der ja Jeg kan altså godt ha sex på morran, men da i ei slapp stilling der jeg slipper å yte så mye. Jeg er ganske død om morran jeg...
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 Jeg å, jeg liker ikke så veldig å ha sex med engang jeg er "våken"
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #23 Skrevet 17. mars 2007 I dag våkna jeg med at jeg lå i doggy med en villmann bak meg, skjønner ikke hvordan han klarte det! Men det er nest best med morrasex :-D Fyllesex er best for da blir han så mye mer barsk og overdriver alt, noe jeg liker!
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #24 Skrevet 17. mars 2007 Jeg liker å fylle sex, men sambo gjør ikke Derfor er det så fint at jeg skal på fylla i dag og ikke han :-D
DaYdReAm Skrevet 17. mars 2007 #25 Skrevet 17. mars 2007 jeg sitter å ler høyt av alle de bra kommentarene her:P for å svare på spørsmålet, jeg har aldri hatt noen typer som har vært rumpe- entusiaster. jeg er det ikke selv heller. ikke som jeg vet om.....hehe
Myrthel Skrevet 18. mars 2007 #26 Skrevet 18. mars 2007 (endret) . Endret 19. september 2007 av Myrthel
twinladen Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #27 Skrevet 18. mars 2007 Kunne ikke vært mer enig ÆSJ, noe så ekkelt...... Håper dette spørsmålet bare er din ekle fantasi.... ← Hva skjer a, har jeg kommet på forummet til Krf, eller kanskje OTAR...ja..skal ha sex med ei jente, og får lyst til å slikke henne i rumpa...men nei...!...."du pus, unnskyld meg...kan du gå i dusjen og såpe deg inn nedentil...så ligger jeg her og venter på deg...ok pus??? jeg har vel hatt ca. 30 jenter og jeg vil med hånden på hjertet påstå at ca. 80% av dem, kanskje mer har likte følelsen av tunge i rumpa..godt inni rumpa...og det har aldri vært noe tema om shampo og såpe lissom...rett etter nachspiel, med kjærester og i senga om morgenen... men men...hadde blitt kjedeølig om alle forum var likens, så det er bra vi har et søndagskoleforum og....stå på folkens!!
Lestat Skrevet 18. mars 2007 #28 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Tja, du får i grunnen bare ta med at folk ikke nyter det samme som deg. Jeg er dog enig med deg; spysmilys og lignende er undøvendig. Hvis folk koser seg, ja så la de leke... Problemet, og velsignelsen med sex er at de fleste har ett forhold til dette. Det innebærer at hvis man beveger seg litt utenfor mainstream så har de forsatt en mening... Hvis responsen er å vise avsky, så burde man kanskje forholdt seg for god til å vise dette, med utgangspunkt i respekt til andre. Personlig kunne jeg ikke tenke meg det trådstarter ønsker, men hadde jeg våknet med at ei dame gnei musa si mot ansiktet mitt en lørdag morgen så hadde jeg ikke klaget Endret 18. mars 2007 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2007 #29 Skrevet 18. mars 2007 Hva som er så ekkelt med tunge i rumpa da?Skal være enig at har du vært på do og gjort ditt fornødende uten å vaske deg etterpå,ja da kan det være ekkelt.Men er du ren der nede så gjør det vel ingenting?Alle mine kjærester(gutter) har likt at jeg har brukt tunge og fingre i rumpen!Ikke noe ekkelt med det,så lenge du er ren
Gjest ditt brukernavn Skrevet 18. mars 2007 #30 Skrevet 18. mars 2007 Håper hun slipper en skikkelig bønne som virkelig trenger seg nedover og blir sittende noen timer.
Myrthel Skrevet 18. mars 2007 #31 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hva skjer a, har jeg kommet på forummet til Krf, eller kanskje OTAR...ja..skal ha sex med ei jente, og får lyst til å slikke henne i rumpa...men nei...!...."du pus, unnskyld meg...kan du gå i dusjen og såpe deg inn nedentil...så ligger jeg her og venter på deg...ok pus??? jeg har vel hatt ca. 30 jenter og jeg vil med hånden på hjertet påstå at ca. 80% av dem, kanskje mer har likte følelsen av tunge i rumpa..godt inni rumpa...og det har aldri vært noe tema om shampo og såpe lissom...rett etter nachspiel, med kjærester og i senga om morgenen... men men...hadde blitt kjedeølig om alle forum var likens, så det er bra vi har et søndagskoleforum og....stå på folkens!! Hvis du tror at jeg er prippen seksuelt fordi jeg ikke orker tanken på at noen sleiker meg med tunga si langt oppi endetarmen min - tar du feil..... Men du må godta at vi har forskjellige meninger her - og dette du beskriver syntes JEG PERSONLIG var motbydelig..... Men bevares bare fortsett du.... Jeg har da ikke til hensikt å stoppe deg... Kanskje jeg har andre seksuelle lyster du finner usmakende Var det ikke reaksjoner du var ute etter???? Endret 18. mars 2007 av Myrthel
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #32 Skrevet 18. mars 2007 Jeg bare elsker at dama mi sitter på huk på munnen min mens hun drar ut rumpeballene sine så jeg kan rotere med tunga mi dypt inni rumpehullet hennes mens hun presser imot. Liker å gjøre dette om morgenene. Før hun har våknet ordentlig, setter hun seg på huk, drar ut rumpa og presser og gnir seg ned på tunga mi. Smaker varm og deili jenterumpe. Holder på en god stund til hu blir ordentlig våken:-) Hadde du likt å ha en type du hver morgen kunne sette rumpa di ned på munnen til og forlange dyp og grundig tungebehandling inni rumpehullet? ← Denne var god, er kaffe på skjermen her!
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #33 Skrevet 18. mars 2007 Til TS, fortsett som du gjør, for det spiller liten rolle hva folk måtte mene her inne, det er du og fruen som velger hva dere vil gjøre. ← Jeg har en mistanke om at TS visste nøyaktig hvordan type svar han kunne få. Særlig når det er snakk om man vil ha en tunge inn i rumpehullet før man har våknet.
Annie70 Skrevet 18. mars 2007 #34 Skrevet 18. mars 2007 Føler at det er et behov for å minne om denne : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=245978 Syns det er trist at enkelte viser avsky for andres sexliv så lenge de ikke gjør noe som er lovstridig. Det er viktig å ha forståelse for at noen tenner på ting som andre ikke fikser tanken på. Vi er alle forskjellige og heldigvis for det
Gjest Luci Skrevet 19. mars 2007 #35 Skrevet 19. mars 2007 ... Hadde du likt å ha en type du hver morgen kunne sette rumpa di ned på munnen til og forlange dyp og grundig tungebehandling inni rumpehullet? ← Det har jeg alt..
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2007 #36 Skrevet 19. mars 2007 Det har jeg alt.. ← Min type liker å få tungen sin inni rumpehullet sitt.At andre lager kvalm av det,er deres problem.
Trampe Skrevet 20. mars 2007 #37 Skrevet 20. mars 2007 Altså, jeg var useriøs der og så for meg min forvirrede mann hvis han hadde våknet og sett rett opp i rompa mi.. Det var ikke myntet på noen andre det. At ts og fruen liker å sitte på ansiktene til hverandre ser ikke jeg som et problem, folk må gjøre som de vil for min del. Jeg ser ikke noe ekkelt med det, selv om jeg kanskje ikke ville gjort det selv. Jeg tror forøvrig det er heller uvanlig å sette seg på noen uten å snakke om det eller avtale det først. Min type liker å få tungen sin inni rumpehullet sitt.At andre lager kvalm av det,er deres problem. Oj, hvordan får han det til?
Liskat Skrevet 22. mars 2007 #38 Skrevet 22. mars 2007 Jaja, hver sin lyst! Jeg kunne ikke tenke meg å ha noens tunge i anus, men andre får nå gjøre som de selv vil.
Lenemor Skrevet 22. mars 2007 #39 Skrevet 22. mars 2007 Nei, takk. Den formen for rompevask tenner meg ikke. Liker egentlig ikke sex uten at resnlighet er en viktig faktor. Og når man har sovet en hel natt bør man vaske baken før man lar andre slikke seg der. Så nei, for meg er dette griseri og ikke noe jeg ville ha likt. ← Signerer den!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå