Gå til innhold

Sitte på munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare elsker at dama mi sitter på huk på munnen min mens hun drar ut rumpeballene sine så jeg kan rotere med tunga mi dypt inni rumpehullet hennes mens hun presser imot.

Liker å gjøre dette om morgenene. Før hun har våknet ordentlig, setter hun seg på huk, drar ut rumpa og presser og gnir seg ned på tunga mi. Smaker varm og deili jenterumpe. Holder på en god stund til hu blir ordentlig våken:-)

Hadde du likt å ha en type du hver morgen kunne sette rumpa di ned på munnen til og forlange dyp og grundig tungebehandling inni rumpehullet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet (endret)

Nope.

Endret av Persille
Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Nei, takk. Den formen for rompevask tenner meg ikke. Liker egentlig ikke sex uten at resnlighet er en viktig faktor. Og når man har sovet en hel natt bør man vaske baken før man lar andre slikke seg der. Så nei, for meg er dette griseri og ikke noe jeg ville ha likt.

Skrevet

:overrasket:

Er det ikke utrolig mange bakterier dypt inni der som man helst ikke burde ha i munnen??

Skrevet

Jeg fatter ikke at dette kan være opphissende i det hele tatt. For meg er det direkte uapetittelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker godt å slikke nugatti av brødskiva når jeg spiser frokost, før kjæresten min har våknet. Det gir meg omtrent samme følelsen som du får vil jeg tro?

Skrevet
Jeg liker godt å slikke nugatti av brødskiva når jeg spiser frokost, før kjæresten min har våknet. Det gir meg omtrent samme følelsen som du får vil jeg tro?

Vet du hvor mange millioner bakterier det bare er på tungespissen til din kjære?

Ellers er munnhulen hennes fylt med gamle matrester, gammelt slim og matforråtnelsesbakterier. I tillegg dannes det svovelgasser fra kroppslige forbrenningssystemer som katalyserer smitsomme tannemalieparasitter.

Nussing og ikke minst klining er i hovedsak en direkte vemmelig og skitten menneskerelatert uvane som ibunn og grunn ikke hører hjemme i den siviliserte og opplyste dataalderen.

Skrevet
Nussing og ikke minst klining er i hovedsak en direkte vemmelig og skitten menneskerelatert uvane som ibunn og grunn ikke hører hjemme i den siviliserte og opplyste dataalderen.

Men å grave langt oppi stumpen på partneren din med tunga di gjør det?

Gjest Gjest
Skrevet

Frister ikke meg, men så lenge dere er fornøyd så bare kjør på :)

Skrevet
Men å grave langt oppi stumpen på partneren din med tunga di gjør det?

Ironiens verden har ikke erobret hele vårt langstrakte land enda ser jeg...

Skrevet
Ironiens verden har ikke erobret hele vårt langstrakte land enda ser jeg...

Joda. Men her på KG vet man aldri hva som er seriøst og ikke.

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg bare elsker at dama mi sitter på huk på munnen min mens hun drar ut rumpeballene sine så jeg kan rotere med tunga mi dypt inni rumpehullet hennes mens hun presser imot.

Liker å gjøre dette om morgenene. Før hun har våknet ordentlig, setter hun seg på huk, drar ut rumpa og presser og gnir seg ned på tunga mi. Smaker varm og deili jenterumpe. Holder på en god stund til hu blir ordentlig våken:-)

Hadde du likt å ha en type du hver morgen kunne sette rumpa di ned på munnen til og forlange dyp og grundig tungebehandling inni rumpehullet?

Kombinasjonen "før hun har våknet ordentlig" og "setter hun seg på huk..." ser litt motstridende ut på meg. Fare for å sovne i sittende stilling....?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Er det dette som kalles mareritt?

"mmff, mfff, mmmffff!!!"

"Åh, det var bare ræva di!" *puh!*

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Æsj ass. Jeg bruker rumpa mi til å sitte på do med. Det er det.

Skrevet

Nei takk! æsj æsj æsj!!! bruker du å slikke henne ren etter at hun ha vert på dass også kansje? smaker vel like "varm og deilig jenterumpe" det også!! ?!?!? eller??

Gjest DyneTryne
Skrevet

Tenk om hun må fjerte på morningen da :( Ikke et sjakktrekk å spre rumpeballene hennes da, fysj og fy! :O

Skrevet
Tenk om hun må fjerte på morningen da :( Ikke et sjakktrekk å spre rumpeballene hennes da, fysj og fy! :O

Ingenting er som lukten av jentefis om morgenen ... tenk å puste inn luft som har vært inni henne, åhhh fy søren får ståpikk bare av tanken.

o.O

Gjest Tweek
Skrevet

Det skal bli det første jeg gjør i morra tidlig.

JEg skal sette meg oppå trynet til sambo og dra rompeballene til side :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...