Gå til innhold

Hoppeloppeland for store barn?

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Hoppeloppeland sine sider at det passer for barn fra 4 til 12 år, men er det virkelig noe for barn i 10-11 års alderen? Jeg synes det ser litt barnslig ut for de som er litt eldre, men kanskje jeg bare har glemt hvordan det er å være liten. ;) Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/257885-hoppeloppeland-for-store-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på Hoppeloppeland sine sider at det passer for barn fra 4 til 12 år, men er det virkelig noe for barn i 10-11 års alderen? Jeg synes det ser litt barnslig ut for de som er litt eldre, men kanskje jeg bare har glemt hvordan det er å være liten.  ;) Noen med erfaringer?

Nevøen min på 10 har vært med oss, og han har det gøy, men begynner nok å bli litt stor. Tror nok jeg ville valgt en annen aktivitet hvis det bare gjelder store barn.

Ja, det var det jeg tenkte. Det er to stykker på 10 og 11 år. De er riktignok litt barnsligere enn jeg kan huske vi var på den alderen, men jeg tror vi får finne på noe annet. Eller kanskje jeg rett og slett kan vise dem siden og fortelle hva de har der, så kan de evt bestemme selv. Det er tid for det årlige besøket av min samboers nevø og niese, og vi begynner å gå litt tom for aktiviteter i/rundt Oslo. :ler:

Her var 11- og 13-åringen nettopp på Lekedilla (en mindre versjon av Hoppeloppeland). De koste seg selv om jeg også hadde trodd de var for store.

De gjorde det, ja? Jeg tror jeg får spørre dem hva de selv synes. Det kan jo være de vil synes det er kjempegøy. Det høres forresten litt kjedelig ut for meg som voksen å bare sitte der i caféen og se på, men jeg får vel ta med en bok eller PC'en. Noen som vet om de har trådløs nettillkobling?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...