Fluffystuff Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Så nye bilder av meg selv her om dagen, og må si at jeg fikk meg et sjokk! Huden i kinnene så rimelig slapp ut. Er bare 23 år, så det synes jeg var altfor tidlig. Finnes det kremer som virkelig strammer opp huden, eller er det bare oppspinn? I tillegg kunne jeg tenke meg en krem/pudder osm dekker over føflekker og liknende i fjeset. Anbefalinger?
Gjest Frøken Titt Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 (endret) purelux sin whipped creme foundation dekker kjempe bra og er ikke dyr heller. Når det gjelder huden din vet jeg ikke. Stresser du mye? Spiser du sunt, tar omega-3, trener du, røyker du osv? Mye kan forandres med livsstil og en god krem. Har ingen kremer å anbefale da jeg ikke har dette "problemet" enda, men kanskje noen andre har...? Men drikk mye vann å ha en sunn livsstil er nok nøklen. En hudpleietime kan heller ikke skade? Er jo ikke så dyrt. Endret 15. mars 2007 av Frøken Titt
Millis Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Rens huden hver kveld og hver morgen med en rensemelk. Peel huden en gang i uken. Bruk øyenkrem og ansiktskrem, og solkrem!! Bruk gode produkter som feks Dermalogica. Fuktighet er alt i så ung alder. Sol er drepen for enhver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå