Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i helga og har en kjempefin kjole som jeg hadde tenkt å ha på meg. MEN jeg har visst lagt på meg siden sist jeg brukte den og nå buler det ut både her og der. Jeg har ingen andre klær som passer til å bruke i en sånn anledning heller så man kan trygt si at jeg fikk LITT panikk når jeg så hvor fæl jeg så ut i den!

Men jeg tror kanskje at hvis jeg trykker på meg en eller annen hold in strømpebukse eller truse, så KAN det gå bra. Så til problem nr. 2 da. De eneste butikkene jeg har å velge i er HM og Cubus! Jeg kan til nød kanskje greie å komme meg til et senter der det også finnes Lindex og Kappahl, men det er vel tvilsomt at jeg finner noe skikkelig bra på noen av dem?

Vi har faktisk ingen skikkelige undertøysbutikker her, så jeg HÅPER at noen av dere har funnet noe bra på en av de fire butikkene jeg nevnte.

Blir veldig takknemlig for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg hold in strømpebuksa til La Mote. Den får man kjøpt i vanlig dagligvare butikk og de funker greit på meg i allefall. :)

Skrevet

Ok da får jeg gi den et forsøk. Mitt største problemområde er rundt magen/sidene egentlig, så jeg trenger noe som holder inn der. Funker den godt i de områdene?

Skrevet

Jeg synes den funker kjempe fint på områdene rundt magen. Dra strømpebuksa så langt opp du klarer (vet det høres dumt ut, men da funker den best). Jeg ser 3 kg lettere/slankere ut når jeg bruker den.

Håper den funker på deg og ! :)

Skrevet

Jeg liker ikke La mote. Synes den ser billig ut på, maskene og stoffet er ikke fint. Også er det lite stretch sånn at den strekker seg blir litt for stor etterhvert som kvleden går. Jeg kjøpt en sånn da jeg skulle i konfirmasjon, men jeg skulle heldigvis på bunad på. Kjøper aldri igjen.

Når dette er sagt så jobbet jeg på lindex for 6-7 års siden så jeg er litt over middels kresen. Pluss jeg bruker strømper og strømpebukse daglig på jobb.

Gjest Elastica
Skrevet

Den absolutte kjole-redderen er hold-in panty fra cette. Jeg kjøpte min i undertøysforretning på Paleet i Oslo. Skulle ha en pinetrang kjole, og denne sletter enhver ujevnhet på kroppen. Anbefales. De sender sikkert hvis du ringer.

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Her har du adressen og telefonnummer til Det lille under på Paleet i Oslo. (Har forresten veldig mange lekre ting..)

Fant ikke noe hjemmeside til cette. ;)

Endret av Elastica
Gjest Elfrida
Skrevet

Ting fra spanx har fått mye skryt, man kan sikkert bestille det på nettet et sted.

Skrevet

Orublu har hold in (og shoc up) strømpebukser, disse selges på cubus og er kjempegode.

Jeg har selv en hold in boxer derifra som er favoritten, da jeg øddelegger alle strømpebuksene mine :ler:

Skrevet
Personlig liker jeg hold in strømpebuksa til La Mote. Den får man kjøpt i vanlig dagligvare butikk og de funker greit på meg i allefall.  :)

:Nikke: Helt enig, synes denne funker kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...