Søtpotita Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er det nokon som har det og kan den anbefalast?
Gjest Elastica Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Mener du denne? Jeg har et eksemplar, og anbefaler den på det varmeste. Den er lekker å se på, har bra lyd, og med kabel til 59,- kr kan jeg koble til iPoden og spille god musikk hvis det er for lite action med Mina på P3. (Nei, det trenger ikke være en spesiell utgave for at den skal kunne kobles til MP3-spiller.) Den batteridrevne Pal er også et fint stykke radio, med meget god lyd til å være så liten. Den finnes i mange morsomme farger.
Gjest Meep Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 "Svigermor" har denne, og er kjempefornøyd. De bor et sted der det er helt elendinge signaler. Man må stå på en puff i 2. etg. for å kunne snakke i mobil :S Men radioen funker utmerket, den.
Arwen Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 "Svigermor" har denne, og er kjempefornøyd. De bor et sted der det er helt elendinge signaler. Man må stå på en puff i 2. etg. for å kunne snakke i mobil :S Men radioen funker utmerket, den. ← Nå er jo ikke mobilnettet og radionettet det samme da... jeg har tivoliradio og er kjempefornøyd
Søtpotita Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar Eg vurderar eventuelt den PAL radioen. Er det veldig sånn "metallisk" lyd? Eller er det litt bass i den også? Kan den gå på straum? Kva er det som er så bra med desse radioane? Betalar ein mest kun for designet? Tåler den fuktigheiten på eit bad? Er det lett å få inn radiokanalar på den? Mange spørsmål...
Søtpotita Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2007 Nå er jo ikke mobilnettet og radionettet det samme da... jeg har tivoliradio og er kjempefornøyd ← Korleis radio har du og korleis er du nøgd? Eg får meir og meir lyst på...
Søtpotita Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Kvar kan ein finna desse radioane billegast mogleg? Endret 14. mars 2007 av Discokula
Arwen Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Korleis radio har du og korleis er du nøgd? Eg får meir og meir lyst på... ← Har denne og synes den fungerer utmerket. Ekstremt bra lyd til at det er en så liten boks og så er den fin å se på da
Nella Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 http://www.nebyhifi.no/tivoliaudio.htm Her er nettsiden til den norske importøren og du ser de forskjellige modellene. Vi har songbook DAB på kjøkkenet og er strålende fornøyd.
Søtpotita Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2007 http://www.nebyhifi.no/tivoliaudio.htm Her er nettsiden til den norske importøren og du ser de forskjellige modellene. Vi har songbook DAB på kjøkkenet og er strålende fornøyd. ← Takk takk Kva er eigentleg forskjellen på PAL og songbook?
Gjest Meep Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Nå er jo ikke mobilnettet og radionettet det samme da... jeg har tivoliradio og er kjempefornøyd ← Nei, nei. Men radio har hun heller ikke fått inn før hun kjøpte tivoliradio, og nå er lyden klokkeklar. Hvis du har falt mest for designet så er det flaust av etterligninger å velge mellom.
skrue Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Der ser fine ut, har ok lyd, men er rimelig overpriset. Største grunn til at jeg ikke har vurdert å kjøpe en slik enda er at de vanlige radioene ikke kommer med fjernkontroll. Det er et must idag.
evilla Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en rød pal: Pal Også har jeg en model one: Model one Er kjempefornøyd med begge to. Pal'ene tåler litt vann ja, men ikke så mye. Og de er veldig stilige. Model one, er også kjempe fine, men på en litt annen måte. Vanvittig bra lyd i begge to!
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en rød pal: Pal ← En sånn har jeg også, og er veldig fornøyd, selv om jeg ikke bruker den så veldig ofte lenger (hører heller på mp3 via laptopen). Jeg ville nok kjøpt med dab-mottaker (?), er ellers litt irrieterende den dagen de går over til bakkenett - da blir radioen min ubrukelig, tror jeg... Veldig bra lyd, bra batterilevetid og en solid sak. Sikkert litt overpriset, men heller det enn å ha en stygg eller dårlig radio som bare er irriterende.
Gjest Mayamor Skrevet 16. mars 2007 #15 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305422 Sånn passe fornøyd egentlig. Grei nok å ha på kjøkkenet og med på tur, men ikke noe mer enn grei nok. Fikk den i julegave da jeg ønsket meg en liten radio som var lett å ta med samt jeg kunne koble til Mp3 spilleren min til. Synes at prisforskjellen på de dårlige små og denne ikke helt kan forsvares med at det er et kult design...
Gjest Shayla Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har Rosa Pal, og jeg er super fornøyd. Veldig god batteri kapasitet og supert signal. Fin å ta med på stranda og båt turer, hvor det ellers kan bli veldig stille Den koster jo litt både pga design men lyden er også super på den.
evilla Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Det er vel ikke bare designet som koster, kvaliteten er nok også med. Det er jo vesentlig forskjell på tivolo og vanlige bllige radioer syns jeg. Tivoli er mer solide, og du merker god forskjell på de rulleknappene, de er mye mer "hengslete" på vanlige radioer..
skrue Skrevet 16. mars 2007 #18 Skrevet 16. mars 2007 En sånn har jeg også, og er veldig fornøyd, selv om jeg ikke bruker den så veldig ofte lenger (hører heller på mp3 via laptopen). Jeg ville nok kjøpt med dab-mottaker (?), er ellers litt irrieterende den dagen de går over til bakkenett - da blir radioen min ubrukelig, tror jeg... Når man snakker om bakkenett idag gjelder det TV. FM-radio kommer til å vare lenger enn analoge TV-sendinger. Mange år enda.
Søtpotita Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2007 Er det ikkje dab på PAL? Takk for svar alle saman!
evilla Skrevet 16. mars 2007 #20 Skrevet 16. mars 2007 Joda, tivoli har dab radio, jeg har en sånn på jobben. Den er også meget god, og den har og vekkerklokke Tivoli Dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå