Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Sikkert fordi de vil lære om gitarspilling.
mr. louis Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 I tillegg til å lære om gitarspilling og blokkfløyte synes jeg KG er et veldig godt forum. Jeg bidrar littegrann selv også liker jeg godt å lese det som kvinner skriver, jeg er litt rar sånn. (Apropos gitarspilling, jeg spiller el-gitar.)
Yme Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det var et veldig godt spørsmål! Forumet heter jo "kvinneguiden" å da sier det segselv at vi må ha helt andre grunder til å være her, enn det jentene har. Jeg er her fordi jeg skal se hvor mange, her inne, jeg greier å ha sex med på 2 år. Endret 15. mars 2007 av Yme
Gjest Advena Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg er her fordi jeg skal se hvor mange, her inne, jeg greier å ha sex med på 2 år. ← Hore. Endret 15. mars 2007 av Mystisk
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 jeg er ikke her...Dere bare tror jeg er her.
Spiralis Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 For å komme i kontakt med mine følsome og feminine sider.
Yme Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Hore. ← Jeg skjønner at du føler deg litt sint og brukt, siden jeg ikke fortalte deg det her... Det er bare det at, jeg tenkte du hadde trekki deg, om jeg fortalte sannheten, å det hadde jo ødlagt prosjektet mitt! Jeg kan ikke gjøre aant enn å si unskyld, og be deg på en avokado. Ps. Føler du deg bedre, om jeg sier at det var du som tok hinna mi? Endret 15. mars 2007 av Yme
Gjest Advena Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Jeg skjønner at du føler deg litt sint og brukt, siden jeg ikke fortalte deg det her... Det er bare det at, jeg tenkte du hadde trekki deg, om jeg fortalte sannheten, å det hadde jo ødlagt prosjektet mitt! Jeg kan ikke gjøre aant enn å si unskyld, og be deg på en avokado. Ps. Føler du deg bedre, om jeg sier at det var du som tok hinna mi? ← Whatever! Hinna di kan du bare beholde! Forresten, trenger jeg å dra til lege for å sjekke meg nå, eller?
Yme Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Neida! Jeg veit hva jeg driver med. Har forhud, å det funker jo akkurat som kondom! Ehm... Gjør det ikke det, a?
Spiralis Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hvorfor blir en tråd med spørsmål om hvorfor menn skriver på KG flyttet til kattegorien seksualitet? ... Ja det var FRA seksualitet TIL snikk-snakk den ble flyttet ja... ... Men det får meg jo til å lure på om ikke TS mener litt mellom linjene at menn som er på KG er har av seksuelle grunner. Nå er det vel en del av trådene på dette forumet mer funtsjonelle som prevensjonsmidden enn som et sjekkested... så TS. Det er ikke for å sjekke damer at noen er her. I så fall mister de lysta brennkjappt! Det kan være en arena for å diskutere om seksualitet, for du finner definitivt mange som er uenig med deg, men noe sted for en saklig debatt om seksulitet er det ikke. Mer et sted å finne tusen måter å fordømme andres seksualitet/Samliv på. Jeg er her primært av en grunn. Lysfontenen har blitt lagt ned og jeg vandrer hvileløst rundt i forum-Norge og leter etter et saklig forum, men har vis ikke funnet det enda. Så i mellomtiden så får man teste ut forum etter forum b.l.a dette. Endret 16. mars 2007 av Spiralis
Gjest Tweek Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er her fordi jeg skal se hvor mange, her inne, jeg greier å ha sex med på 2 år. ← Hvor "mange" kan du "telle" på en hånd nå da?
Yme Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 På "en" hånd kan "jeg altid" telle til 5... Det "er" ofte fordi jeg har 5 fingre"!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå