Philippa Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg bruker for tiden Guinot Hydrazone for dehydrert hud. Liker kremen, for den er ikke klissete og gjør meg ikke blank, men kort tid etter påføring kan jeg rulle den av huden. Må "gni den bort" før jeg sminker meg. Hudpleieren mente jeg burde peele huden, men det hjelper ikke, kremen løsner like mye for det. Andre som har erfaring med dette? Er det kremen som er sånn, eller hva? Jeg bruker serum for dehydrert hud under ansiktskremen.
Philippa Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Er det solfaktor i kremen? ← Nei, det tror jeg ikke.
Parfumfreek Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg opplever det samme med Exuviance Fundamental Multi-Protective Day Cream. Ruller av, og legger seg litt som hvite prikker i porene. Men kremen virker så gunstig på meg, at jeg kommer til å fortsette med den. Har du prøvd uten serum under? Eventuelt bare bruke serum på natten kanskje. Ikke sikkert det hjelper da, noen kremer er bare slik
Nemesis Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg opplever det samme med Exuviance Fundamental Multi-Protective Day Cream. Ruller av, og legger seg litt som hvite prikker i porene. Men kremen virker så gunstig på meg, at jeg kommer til å fortsette med den. Har du prøvd uten serum under? Eventuelt bare bruke serum på natten kanskje. Ikke sikkert det hjelper da, noen kremer er bare slik ← Måtte bare svare på dette. Jeg var nettopp og kjøpte en startpakke på Exuviance. Da sa hudpleieren min at jeg måtte passe på når jeg tok på meg den fundamental day kremen, fordi den inneholdt solfaktor. Jeg måtte ikke massere den inn, men ta den forsiktig på. Så jeg opplever ikke avskrelling av den kremen Endret 14. mars 2007 av Nemesis
Parfumfreek Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Måtte bare svare på dette. Jeg var nettopp og kjøpte en startpakke på Exuviance. Da sa hudpleieren min at jeg måtte passe på når jeg tok på meg den fundamental day kremen, fordi den inneholdt solfaktor. Jeg måtte ikke massere den inn, men ta den forsiktig på. Så jeg opplever ikke avskrelling av den kremen ← Det har du nok rett i ja .. Jeg leste bruksanvisningen nå, der sto det tyyynt lag og forsiktig ja .. Jeg klæsjet på masse som jeg pleier, og masserte godt inn .. Det gikk ikke bra! Har prøvd nå, og det gikk meget bedre
Gjest Deception Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Jeg opplevde etterhvert det samme med superkremen Multi-etellerannet fra Exuviance, den grønne til nattbruk. Der er det ikke solfaktor, men jeg mistenker store mengder silikon for å ha akkurat denne "viskelæreffekten". Dritt!
onyx Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Ja, jeg synes det er litt rart om det er spf som har en slik effekt, har aldri opplevd at fuktkrem med spf har oppført seg slik. Eneste spf produkter som har oppført seg slik etter min erfaring er rene solkremer.
Parfumfreek Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Jeg opplevde etterhvert det samme med superkremen Multi-etellerannet fra Exuviance, den grønne til nattbruk. Der er det ikke solfaktor, men jeg mistenker store mengder silikon for å ha akkurat denne "viskelæreffekten". Dritt! ← Jo, jeg har sett diskusjoner om dette merket her på KG før (tror du var med der også ja) Men jeg klarte ikke dy meg, siden jeg har lest så mye om hvor gunstig dette merket skal være for mine hudproblemer. Nå som jeg med lett hånd stryker på et tyyynt lag, blir den ganske grei. Faktisk veldig super å legge mineralfoundation over, siden overflaten ikke blir klissen. Skal prøve å drøye litt før jeg bestiller mer i samme merke, vil være sikker på at jeg tåler det (har nå skapet fuuullt av hudpleieprodukter!!!) Har lyst på rens og Evening Restorative Complex også (vi får se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg bestiller ..
Timia Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har brukt flere av de ansiktskremene til Exuviance som dere nevner ovenfor, og jeg har aldri opplevd at kremmen flasser eller smuldrer. Ikke i nærheten engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå