Gjest Meep Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har erfaringer med a-derma (spesielt til irritert hud)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Rensemelken som heter Sensifluid er helt nydelig til irritert hud, og legger ikke igjen noen ekkel hinne på huden. Exomega-krem og lotion er også veldig bra, og Epitheliale (tror jeg), men den lukter merkelig, nesten som mugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Har hatt en krem fra A-derma, hmm. merket ikke noenting som helst, drittkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg har veldig god erfaring med serien. Hadde i vinter utbrudd av eksem i ansiktet, og siden jeg ikke vil bruke hydrokortison, prøvde jeg denne serien. Har ansiktsvask, fuktighetskrem og den kremen som skal virke reparerende. Huden min ble merkbart bedre etter et par ukers bruk, og jeg bruker den ennå. Eneste minuset er lukta på fuktighetskremen, men den forsvinner fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Bruker exomegakremen på lillegutt som er atopisk og håndkremen selv, supre produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg brukte den da min datter var uner ett år og slet med atopisk eksem. Den fungerte veldig bra i forhold til alt annet jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 15. mars 2007 #7 Del Skrevet 15. mars 2007 Eneste minuset er lukta på fuktighetskremen, men den forsvinner fort. ← Den forsvinner ikke, du bare kjenner den ikke selv så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå